3 کشته و 29 مجروح در دو تصادف اتوبوس




گروه حوادث: برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با وانت نیسان در محور لردگان به اهواز حوالی روستای شیرانی 2 کشته بر جا گذاشت.
«مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور در تشریح این خبر گفت: ساعت ۰۲:۵۰ بامداد جمعه ۲۸ آذر، تصادف بین یک اتوبوس و وانت نیسان به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده نیسان و یکی از سرنشینان اتوبوس جان باختند و ۱۸ نفر نیز دچار مصدومیت شدند.
سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در این حادثه ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه آمبولانس هلال احمر و خودرو آتش‌نشانی به محل اعزام شدند، مصدومان توسط هلال‌احمر و آتش‌نشانی آزادسازی شدند و پس از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس لردگان با آمبولانس به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.
خالدی تصریح کرد: در حال حاضر ۸ نفر بستری و بقیه مصدومان از بیمارستان مرخص شدند.
تصادف اتوبوس با تریلی
همچنین صبح پنجشنبه تصادفی بین یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در آزادراه کاشان به نطنز رخ داد که یک کشته بر جا گذاشت.
حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این‌باره گفت: ساعت ۳:۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه بیست و هفتم آذرماه، پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلری در سه کیلومتر مانده به عوارضی قمصر در آزادراه کاشان به سمت نطنز، بلافاصله کارشناسان این مرکز با چهار دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه، هشت مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کرده و ۳ مصدوم نیز با توجه به جراحات سطحی در محل درمان شدند.
او تصریح کرد: در این حادثه یک نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بود و علت این حادثه از سوی پرسنل انتظامی در دست بررسی است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7520/12/563597/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها