اخبــــــار فینال




توصیه AFC به کاربران؛ جایی نروید فینال با گزارش فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به صورت زنده از لایو اینستاگرام AFC فارسی گزارش خواهد کرد. صفحه رسمی AFC به فارسی با انتشار پوستری نوشت: «عادل فردوسی‌پور فینال را برای شما گزارش می‌کند! جایی نروید و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به‌طور زنده و با گزارش اختصاصی عادل فردوسی‌پور از صفحه فارسی اینستاگرام AFC ببینید.» با ورود عادل فردوسی پور به قطر و پخش شدن خبر گزارش زنده او روی تصاویر زنده مسابقه فینال، چند ده‌هزار نفر که عمدتا ایرانی هستند، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام را فالو کرده‌اند. فردوسی‌پور با دوری از فعالیت در صداوسیما پنجشنبه شب گذشته اولین قسمت از فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰را روی آنتن زنده شبکه ورزش پخش کرد و سپس راهی قطر شد. این گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر به خبرآنلاین گفت: «به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.» عادل در واکنش به برخی شایعاتی که در برخی کانال‌های تلگرامی درباره مذاکره این مجری و برنامه‌ساز مطرح تلویزیون با شبکه فارسی‌زبان مطرح شده بود، گفت: «با هیچ شبکه فارسی‌زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم و قبلاً هم گفته‌ام که در شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور قصد فعالیت ندارم. دوستان مغرض چون گذشته جوسازی و شایعه‌پراکنی نکنند.»
همچنین محمدرضا احمدی به عنوان گزارشگر دیدار دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی انتخاب شد. این دیدار امروز ساعت 30/15 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

تماس وزیر جوان با سرمربی پرسپولیس در دوحه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پنجشنبه شب گفت‌و‌گویی کوتاه با محمدجواد آذری جهرمی داشت. گل‌محمدی در جریان این گفت‌و‌گوی تصویری که بخشی از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، در‌خصوص شرایط پرسپولیس گفت: «وضعیت بهتر از این نمی‌شود.» سپس وزیر اظهار داشت که فردا شب ان‌شاءالله قهرمان هستید و گل‌محمدی با خنده می‌گوید «پس فردا شب.» در ادامه گل‌محمدی از جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس تمجید کرده و در پاسخ به درخواست پیش‌بینی از سوی جهرمی توضیح داد: «نتیجه را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما به هر حال بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا قهرمان شوند، دعا کنید آقا»، آذری جهرمی نیز گفت: «همه مردم منتظر شادی بزرگ هستند. در خانه ما هم همه پرسپولیسی هستند.»

کری آخر سیدجلال و سین جین برای جام  ACL

سرمربیان دو تیم پرسپولیس و اولسان به همراه دو بازیکن حاضر در نشست خبری، با جام قهرمانی آسیا عکس یادگاری گرفتند. این پیروزی برای کادرفنی و بازیکنان دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر ابعاد مالی ماجرا که بدون شک انگیزه ویژه‌ای برای هر یک از آنها خواهد بود، برد در بازی فینال آنها را تبدیل به مهم‌ترین بازیکنان حوزه باشگاهی قاره آسیا می‌کند و نام‌شان را برای همیشه در تاریخ باشگاه خود جاودانه خواهد کرد. سین جین هو بازیکن 32 ساله تیم اولسان هیوندای و سیدجلال حسینی ستاره 38 ساله خط دفاعی پرسپولیس نیز پس از نشست خبری خود در کنار سرمربیان جام را به دست گرفتند تا نشان دهند که عزم راسخ برای رسیدن به این جام نقره‌ای رنگ دارند و چه بسا این آخرین فرصت‌شان برای دستیابی به آن باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7520/18/563621/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها