دیگه چه خبر؟




اروپا از ورود به موضوعات غیر برجامی انصراف داد

 خبر اول اینکه، نشریه فایننشال تایمز در گزارشی تحلیلی نوشت که طرف‌های اروپایی برجام از اصرار خود برای گسترش این توافق به موضوعات سیاست‌های منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران دست کشیده‌اند و اولویت کنونی‌شان احیای توافق است. به‌گزارش ایسنا این روزنامه انگلیسی با اشاره به بیانیه پایانی نشست مجازی وزرای خارجه 1+4 و ایران نوشت: قدرت‌های اروپایی از پیشنهاد جو بایدن (رئیس‌جمهوری منتخب امریکا) درخصوص بازگشت ایالات متحده به توافق هسته‌ای با ایران به‌شکل فعلی، پشتیبانی کرده و در حال حاضر از اصرار بحث برانگیز خود برای گسترش این توافق به موضوعات سیاست‌های منطقه‌ای و موشکی ایران دست کشیده‌اند.

تذکر به حناچی بابت پیگیری نکردن املاک نجومی

 خبر دیگر اینکه،  محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن دیروز شورا در تذکری به پیروزحناچی، شهردار تهران اظهار داشت: شهردار تهران در پیگیری ۳ پرونده تعلل کرده که یکی از این پرونده‌ها مربوط به املاک نجومی، دیگری پرونده رسا تجارت و مورد سوم مسأله تلفیق بودجه ۹۳ است. به‌گزارش خبرآنلاین، وی  ادامه داد: پرونده املاک نجومی در دوره شورای پنجم منع تعقیب خورده و این پرونده قابل رسیدگی نیست و در مورد پرونده رسا تجارت نیز قرار شد شکایتی روی پرونده گذاشته شود اما از دی سال گذشته نتیجه‌ای حاصل نشده است و پیگیری‌ها توسط حناچی صورت نگرفت.

جزئیات بازداشت استاد دانشگاه شهید بهشتی

 دست آخر اینکه، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه یکی از استادان دانشکده حقوق این دانشگاه در منزل خود بازداشت شده و همچنان در بازداشت بسر می‌برد، گفت: ما انتظار داریم پرونده این استاد با رعایت مصالح دانشگاه و کشور روند قانونی خود را طی کند. به گزارش ایسنا، سعدلله نصیری قیداری افزود: متأسفانه یکی از استادان دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی چندی قبل به دلایلی در منزل خود بازداشت شد و بعد از بازداشت به همراه دو مأمور وارد دانشگاه شد و هنگام ورود به حراست دانشگاه اعلام کرد که این دو مأمور میهمان و همراه او هستند، به همین جهت حراست دانشگاه اجازه ورود آنها به اتاق استاد را صادر کرد. وی در ادامه تصریح کرد: من به‌عنوان رئیس دانشگاه شهید بهشتی، به همراه شخص وزیر علوم در این مدت اقداماتی را در حد مقدور انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم پرونده این استاد با رعایت مصالح دانشگاه و کشور طریق قانونی خود را طی کند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7524/3/564069/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها