اخبــــار



هفته هشتم لیگ برتر ؛ خودروسازان به هم رسیدند

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دیروز آغاز شد و مس 2-1 مغلوب مهمان خود سپاهان شد. این مسابقات امروز با 2 بازی دیگر ادامه می‌یابد که طی آن از ساعت 15:45 دقیقه شهر خودرو و آلومینیوم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم می‌روند. شاگردان سیدمهدی رحمتی در شرایطی میزبان این مسابقه هستتند که پس از شکست مقابل استقلال برابر گل‌گهر هم 3-1 بازنده شدند و حالا امیدوارند که روند باخت‌های خود را متوقف کنند اما در آن سوی میدان، آلومینیوم 5 هفته است که بازنده نشده و روند روبه رشدی را با رسول خطیبی طی کرده است. اراکی‌ها در بازی قبل خود مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی 1-0 رسیدند و باید دید در این بازی خارج از خانه چه نتیجه‌ای می‌گیرند از ساعت ۱۶:۲۰ هم دربی خودروسازان میان پیکان و سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود. پیش از کرونا، این دربی را کم‌ تماشاگرترین دربی دنیا می‌نامیدند اما اکنون تمامی بازی‌ها در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار می‌شود ولی برخی می‌گویند مدیران دو کارخانه خودروسازی هم به نتیجه این بازی خیلی اهمیت می‌دهند. نارنجی‌پوشان هفته گذشته مقابل ماشین‌سازی با تساوی بدون گل متوقف شدند و پیکان هم 3-1 بازی را به تراکتور واگذار کرد.

افشاگری منصوریان علیه زنوزی

علیرضا منصوریان دوشنبه شب با حضور در برنامه «فوتبال برتر» دست به افشاگری درباره دوران کوتاه حضور خود در تراکتور و مالک این باشگاه محمدرضا زنوزی زد. سرمربی سابق تراکتور گفت: «علیپور (مدیرعامل سابق تراکتور) گفت 10 روز قبل از شروع مسابقات لیگ زنوزی به من گفت تو را اخراج کنم. اینجا به من بی‌احترامی نشده، به فوتبال بی‌احترامی شد. به این دلیل که مالک باشگاه گفت پولدارم و تو را برمی‌دارم. به من توهین کردند.» منصوریان با بیان اینکه با او تماس گرفتند به برنامه فوتبال برتر نرود و حتی تهدید هم شده، صحبت‌هایش را ادامه داد: «تراکتور به تمام معنا مالک‌محور است. تیم ما از سرما می‌لرزید. گفتم این کارت مرا بگیرید و گرمکن بخرید اما گفتند با آدیداس قرارداد داریم. ما از آدیداس یک لباس و گرمکن دیدیم و بقیه را تولیدی در تبریز برای ما می‌آورد. من تا روز بازی با فولاد فقط 3 درصد پول گرفتم. شنیدم که مالک تراکتور تمایل دارد رئیس فدراسیون شود. او اگر رئیس شود، قطعاً در فوتبال ایران مربیگری نمی‌کنم. او به‌عنوان رئیس فدراسیون، استقلال و پرسپولیس را سلاخی خواهد کرد.» گفتنی است باشگاه تراکتور هم پس از این برنامه بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت:«با‌وجود پیگیری‌های به عمل آمده، عوامل این برنامه با وجود صحبت در مورد باشگاه تراکتور اجازه روی خط آمدن و پاسخگویی به اظهارات سرمربی سابق این تیم را به مدیران باشگاه ندادند.»

یحیی تهدید کرد؛ استراحت نباشد، من نیستم

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس درباره دیدار عقب افتاده این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت:«ما فشردگی خواهیم داشت اما غیرمعقول نباشد. حداقل بازی ذوب‌آهن را که ما لغو نکردیم همان 6 روزی را که زمان داشتیم باید در اختیار ما بگذارند در غیر این صورت به باشگاه هم اعلام کردم اگر حتی 5 روز فاصله باشد من در این بازی حضور نخواهم داشت. من به آقای نبی و کمیته انضباطی پیشنهاد دادم هر بازیکنی درباره رعایت پروتکل‌ها تخلف کرد باید جریمه و محروم شود. از حرف من استقبال شد اما پشت گوش انداختند و توجهی نکردند. سلامت بازیکنان و جامعه باید خیلی اهمیت داشته باشد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7524/18/564134/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها