اخبــــار




شکست نساجی و پیکان در آغاز هفته دوازدهم

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال دیروز با انجام 3 بازی آغاز شد. شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد 1-0 و با گل امین قاسمی نژاد (30) نساجی را شکست داد تا مجید جلالی در اولین گام خود روی نیمکت قائمشهری‌ها بازنده شود. دیدار ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید و پیکان هم در ورزشگاه شهدای شهر قدس 3-2 مغلوب میهمان خود مس رفسنجان شد. محمد ستاری (8) و محمد امین درویشی (55) برای پیکان و فراز امامعلی (40 و79) و سجاد آشوری (49) برای رفسنجانی‌ها گل زدند.

باخت پورتو مقابل اسپورتینگ در غیاب طارمی

در نیمه نهایی لیگ کاپ پرتغال پورتو سه‌شنبه شب در نبود مهدی طارمی که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل بنفیکا از حضور در این مسابقه محروم بود به مصاف اسپورتینگ، صدرنشین لیگ رفت و 2-1 شکست خورد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

گل تماشایی شجاع در دقیقه ۹۵

در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر الریان در حالی مقابل الوکره به پیروزی 3-0 رسید که شجاع خلیل‌زاده در پست تخصصی خود در دفاع میانی به کار گرفته شد و در دیداری که تیمش گلی دریافت نکرد، روی یک ضد حمله سریع و با ضربه سر، گل سوم الریان را در دقیقه 95 زد.

واکنش ذوب‌آهن به توافق جهانی با استقلال

دیروز اخباری مبنی بر توافق میلاد جهانی بازیکن ذوب‌آهن با استقلال و انتقال زمستانی او به جمع آبی‌پوشان منتشر شد اما علی دادفر مدیررسانه‌ای ذوب‌آهن در این خصوص به فارس گفت: «جهانی تحت قرارداد ذوب‌آهن است. انتشار این اخبار کذب است و در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده و درگیر مسابقات حساس هستیم، به نظر چیزی جز ایجاد حاشیه و ضربه زدن به تیم ما نیست. بعید می‌دانم باشگاه بزرگ استقلال در این زمان دست به چنین کاری زده باشد. حتی اگر هم این باشگاه صحبت‌هایی را با خود میلاد جهانی انجام داده باشد، این کار غیرقانونی است.»

پاسخ بهروان به اعتراض مظلومی

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اعتراض پرویز مظلومی سرپرست استقلال به فشردگی بازی‌های این تیم و اینکه پرسپولیسی‌ها استراحت بیشتری دارند، به فارس گفت: «فشردگی مسابقات در انتظار پرسپولیس هم خواهد بود زیرا پرسپولیس دو بازی کمتر از تیم‌های دیگر دارد و قبل از پایان نیم‌فصل هم تعداد بازی‌های تیم‌ها باید برابر باشد. اگر هر تیمی اعتقاد دارد که حقش ضایع شده می‌تواند به سازمان لیگ بیاید و با سهیل مهدی مدیر مسابقات صحبت کند.»

فاضلی دستیار رحمتی شد

وحید فاضلی سرمربی پیشین نساجی که هفته پیش از هدایت این تیم برکنار شد به عنوان دستیار جدید مهدی رحمتی در شهرخودرو انتخاب شد. پیش از این امید روانخواه دستیار رحمتی شده بود اما هنوز تکلیف او برای ادامه همکاری با شهرخودرو مشخص نیست و به نظر می‌رسد وی نیز از این باشگاه جدا شود.

بیرانوند از پرسپولیس شکایت کرد

علیرضا بیرانوند که با جدایی‌اش از پرسپولیس و پیوستنش به آنتورپ بلژیک، ۷۰۰ هزار دلار به سرخ‌ها درآمد رساند، حالا برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود و فصل‌های قبل به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال و فیفا شکایت کرده است. بیرانوند مدعی است ۵ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس بابت اصل قرارداد و آپشن‌های چند فصل اخیر طلبکار است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7547/14/567044/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها