اخبــــار



عذرخواهی علی عسگری بموقع و کافی نبود

حسین سیمایی صراف دبیر هیأت دولت با بیان اینکه از روز پنجشنبه هفته قبل، تعدادی از وزرا اعلام کردند که اگر توهین به رئیس جمهوری بدون پاسخ بماند ما در جلسه‌ای که مدیر صداوسیما باشد شرکت نمی‌کنیم، گفت که واکنش رئیس صداوسیما در قبال توهین به رئیس جمهوری، نه کافی بود، نه بموقع. سیمایی صراف در گفت‌و‌گو با «فارس» درباره دعوت از علی عسگری برای حضور در جلسات هیأت دولت با بیان اینکه ما هنوز دعوتنامه‌های چهارشنبه را ارسال نکرده‌ایم، البته برای روز یکشنبه ایشان را دعوت نکردیم، اظهار کرد: آقای علی عسگری در جلسه شورای معاونین صداوسیما به این توهین واکنش نشان داد، اما در مورد انتشار این واکنش، گفتند خبر را به فضای مجازی می‌فرستیم، در حالی که توهین در تلویزیون پخش شد. او حضور رئیس سازمان صدا و سیما در دولت را به منظور گزارش واقعیت‌ها، خدمات، مشکلات و چالش‌ها به مردم دانست و افزود: اکنون عملاً عکس این اتفاق می‌افتد. ما آمار هفتگی داریم که صدا و سیما چقدر برنامه علیه دولت دارد. اگر حاصل این سیاه‌نمایی‌ها، فقط ناامیدی مردم از دولت بود، قابل تحمل بود، اما نتیجه قطعی این‌گونه بازنمایی دولت در میان مردم ناامیدی از اصل نظام و حاکمیت است.

تکذیب موافقت آذری جهرمی با فیلتر کردن پیام‌رسان سیگنال

ادعای موافقت آذری جهرمی وزیر ارتباطات با فیلتر کردن پیام‌رسان سیگنال تکذیب شد. به گزارش «ایران» سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: «‌خبر رجانیوز مبنی بر رأی مثبت وزیر ارتباطات به انسداد پیام‌رسان سیگنال، کذب محض است.»

دیدار عراقچی با وزیر امور خارجه کویت

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه کویت دیدار و رایزنی کرد. به گزارش ایسنا، «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که دیروز در رأس هیأتی به کویت سفر کرده است، با شیخ «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه کویت دیدار و گفت‌وگو کرد. گفت‌وگو در مورد مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از مهم ترین محورهای رایزنی دو طرف در این دیدار بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7552/2/567578/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها