اخبـــــار


پرونده متخلفان قرارداد ویلموتس در دادسرا

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه دیروز در نشست خبری در مورد متخلفان قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اظهار داشت:«این پرونده به دادسرا ارسال و گزارش‌های سازمان بازرسی واصل شده و هنوز در دادسرا است.» او همچنین در مورد ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: «مستقلاً در مورد افرادی که در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده‌اند مداخله نمی‌کنیم. درباره ثبت‌نام این افراد در هیأت رئیسه هم مرجع مشخص برای بررسی صلاحیت وجود دارد.»

استقلالی‌ها با ضمانت مجوز تمرین گرفتند

اعضای تیم فوتبال استقلال این روزها با دردسر تهیه زمین تمرین مواجه هستند و دیروز با ضمانت در مجموعه نفت تهرانسر مجوز تمرین گرفتند. ظاهراً مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسر دیگر تمایلی به همکاری با استقلال ندارند و به همین دلیل دیروز قصد نداشتند به این تیم زمین بدهند اما پرویز مظلومی در تماس‌ با مدیران ارشد شرکت نفت مجوز برگزاری تمرین آبی پوشان در این مجموعه را به دست آورد.

طارمی خوشحالم که بازگشتی، تو بخشیده شدی

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی و محبوب این هفته‌های پورتو پس از غیبت در مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون که موجب شکست و حذف پورتو شد، دوشنبه شب در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال در ترکیب تیمش به میدان رفت و توانست با گل 3 امتیازی در دقیقه 15 مقابل تیم فارنسی در پیروزی تیمش کاملاً تأثیرگذار باشد. ستاره ایرانی در بازی هفته چهاردهم مقابل بنفیکا با اینکه گلی وارد دروازه حریف کرده بود، در دقیقه 73 با تکلی غیرضروری و خشن با کارت قرمز داور مواجه شد تا به یکی از ناکامان «اُکلاسیکو» بدل شود. پس از این مسابقه، طارمی در فضای مجازی از هواداران، مربی، کادرفنی، بازیکنان پورتو و داوران عذرخواهی کرد اما درخشش مجدد او و گلزنی دوباره برای پورتو باعث شد تا رسانه‌های پرتغالی به تمجید از او بپردازند و با تیتری جالب به استقبال گل‌های ستاره ایرانی بروند. سایت «تریبونا» در گزارش بازی خود نوشت: «طارمی خوشحالم که بازگشتی، تو بخشیده شدی.» همچنین روزنامه اوجوگو در صفحه اصلی خود به تمجید از طارمی پرداخت و با تیتر «بازگشت تا حل شود» به پیروزی پورتو مقابل فارنسی اشاره کرد. پورتو با 35 امتیاز و با پیشی گرفتن از بنفیکا به رده دوم رسید و در یک امتیازی اسپورتینگ قرار گرفت و طارمی با 10 گل به دومین گلزن برتر باشگاه در این فصل بدل شد.

آزمون: دوست ندارم رونالدو رکورد دایی را بشکند

سردار آزمون مهاجم زنیت در مصاحبه‌ای با نشریه «اسپورت اکسپرس» روسیه درباره اینکه علی دایی خودش دوست دارد کریستیانو رونالدو رکوردش را بشکند، آیا تو هم دوست‌داری رکورد دایی شکسته شود، گفت:«به نظرم رونالدو شانس شکستن رکورد دایی را دارد اما الگوی من دایی است. به رونالدو احترام می‌گذارم ولی دوست ندارم رونالدو رکورد دایی را بشکند. البته در آینده بازیکنانی خواهند بود که رکورد هر دوی آنها را خواهند شکست.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7552/18/567629/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها