دیگه چه خبر؟




فعال دانشجویی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه

 خبر اول اینکه، در اتفاقی کم سابقه، یک فعال دانشجویی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه یک مرکز استان شد. به گزارش عصر ایران، مهران فتاحی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهر رشت بود. او در بخشی از سخنان خود اعتماد به جوانان بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی آنها در جایگاه مدیریتی را یکی از خواسته‌های مهم جوانان خواند و گفت: اگر فردی توانمند است اما گرایش سیاسی متفاوتی دارد، نباید کنار گذاشته شود بلکه ملاک باید تخصص و شایسته سالاری باشد در غیر این صورت نتیجه‌ای جز ناامیدی جوانان نخواهد داشت و به گفته رهبری ناامیدی برای جوانان سم است. این فعال دانشجویی با اشاره به مسأله فقر و حاشیه‌نشینی افزود: هدف دانشجویان از بیان مشکلات، بهتر شدن شرایط جامعه است. نه با سرویس جاسوسی ارتباط داریم و نه قصد ضربه زدن به نظام را داریم فقط می‌خواهیم شاهد کم شدن درد و رنج مردم در حاشیه شهر باشیم.

اتمام رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی

 خبر دیگر اینکه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از پایان  رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی خبر داد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در حاشیه بازدید از دادسرای نظامی شهرستان شاهرود گفت: با اتمام رسیدگی به پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی، این پرونده هم اکنون در مرحله تدوین کیفرخواست است و مراحل محاکمه پس از طی فرایند مقدماتی با حضور متهمان و اولیا دم در دادگاه آغاز می‌شود.

امیدواری گروسی به نتایج دیدارها در تهران

 شنیدیم که، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی توئیتری به سفر خود به تهران و اهداف این سفر اشاره کرد. به گزارش تابناک، «رافائل گروسی» در صفحه توئیتر خود نوشت: «من فردا (امروز) به منظور دیدار با مقامات ارشد ایران برای یافتن راهکار قابل توافق دوجانبه و قابل تطبیق با قوانین ایران به تهران سفر می‌کنم تا سازمان بین‌المللی انرژی اتمی بتواند به فعالیت‌های راستی‌آزمایی اصلی در ایران ادامه دهد. به موفقیت امید داریم و این به سود همه است.» گفته می‌شود وزرای خارجه تروئیکاری اروپا با حضور تصویری همتای امریکایی بعد از سفر گروسی نشستی را برگزار خواهند کرد.

ادعاهای تکراری رویترز علیه ایران

 دست آخر اینکه، رویترز مدعی کشف ذرات اورانیوم در سایت‌های هسته‌ای ایران شد‌. به گزارش ایلنا، منابع ناشناس این خبرگزاری مدعی شدند:  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دو سایت هسته‌ای ایرانی، ذرات اورانیوم پیدا کرده است. این در حالی است که نمایندگان ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و آژانس بین‌المللی انرژی از اظهار نظر در این خصوص خودداری کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7572/3/570208/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها