اخبـــــار




حناچی: هوشمندسازی تهران ابرپروژه شهرداری است

شهردار تهران هوشمدسازی پایتخت را ابرپروژه شهرداری عنوان کرد و گفت: به میزان کارایی نرم‌افزاری این پروژه‌ها، مراجعات مردم به دستگاه‌ها و سفرهای غیرضروری در سطح شهر کاسته می‌شود.
به گزارش مهر، پیروز حناچی در آیین رونمایی از پروژه‌های هوشمند شهرداری تهران گفت: یکی از ابر پروژه‌های شهر تهران هوشمندسازی شهر است. وی با اشاره به اینکه امروز با رونمایی از این پروژه‌ها تعداد زیادی شریان اصلی شهری در سطح شهر ساخته‌ایم، ابراز داشت: به میزان کارایی نرم‌افزاری این پروژه‌ها، مراجعات مردم به دستگاه‌ها و سفرهای غیرضروری دورن شهری کاسته می‌شود.
حناچی گفت: توانمندی شهر به واسطه توسعه این زیرساخت‌ها افزایش می‌یابد و سعی کردیم این مسیر را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه برنامه تهران هوشمند یکی از ابرپروژه‌های ما در تهران بوده است، گفت: همان‌طور که قول داده بودیم این موضوع را ویژه پیگیری می‌کنیم تا با ایجاد تحول دیجیتال شهرداری و شهر تهران با کمک هوش مصنوعی و پردازش مصنوعی خدمات‌رسانی در شهر پیشرفت کند.
شهردار تهران گفت: توجه ویژه به یکپارچگی خدمات بویژه از درگاه تهران من را با همراهی دولت و لینک کردن سامانه‌ها امکان پاسخگویی ساده به مردم فراهم کرده است.

خطر واکسن‌های تقلبی کرونا در بازار سیاه

 نایب رئیس انجمن داروسازان ایران با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت داروخانه‌ها در زمان واکسیناسیون عمومی کرونا و توزیع و عرضه این واکسن، در عین حال نسبت به طرح ادعاهایی مبنی بر خرید و فروش واکسن کرونا در بازار سیاه هشدار داد.
دکتر سید علی فاطمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت توزیع واکسن کرونا و احتمال دخیل شدن داروخانه‌ها در این زمینه، گفت: روند سازمان غذا و دارو برای داروهای حساس، گرانقیمت و داروهایی که یارانه زیادی دریافت می‌کنند، این است که این داروها را با برچسب‌ اصالت که یک کد منحصر به فرد دارند، توزیع می‌کند که این داروها در سامانه تی‌تک ثبت شده و این دارو کاملاً قابل رصد و پیگیری است و اگر یک دارو از زنجیره دارویی خارج شود، به راحتی می‌توان آن را شناسایی کرد که از کدام داروخانه یا کدام شرکت پخش، نشت کرده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7572/5/570223/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها