نگاهی به فعالیت‌های 4 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال



یک هفته تا برگزاری یکی از جنجالی‌ترین و مهم‌ترین انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده است.4 نامزد نهایی (مصطفی آجورلو، شهاب‌الدین عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث‌هاشمی) هفته آینده در سالن اجلاس سران پس از اعلام برنامه‌های خود در انتظار آرای حدود ۹۰ عضو مجمع فوتبال خواهند ماند تا تکلیف رئیس مهم‌ترین فدراسیون ورزشی ایران روشن شود. به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال برای اولین بار شیوه انتخابی را از زمان دوره دوم محسن صفایی فراهانی انتخاب کرده و پس از انتخاب افرادی چون صفایی فراهانی، محمد دادکان، علی کفاشیان (۲ بار) و مهدی تاج حالا باید به فرد تازه‌ای برای ریاست رأی بدهد. در فاصله کم باقی مانده تا انتخابات درباره نحوه کار، اعلام برنامه و تحرکات ستادی و رسانه‌ای 4‌ نامزد نکات قابل توجهی وجود دارد.
علی کریمی؛ گفت‌وگوی مجازی / فوتبالی‌ترین مدعی ریاست فدراسیون فوتبال بعد از اینکه چند وقتی را درگیر مسائل مربوط به بستری مهرداد میناوند و علی انصاریان بود، قصد ندارد دست به لابی یا فعالیت خاصی برای جلب آرای مجمع بزند و هدف او فراتر از این‌ها، انتشار برنامه و جلب نظر از همین طریق است. ستاره اسبق تیم ملی در گفت‌وگویی تصویری با امیرعلی‌ نبویان، مجری تلویزیونی، برنامه‌های خود را شرح داده و این برنامه ضبط شده و قرار است در فضای مجازی منتشر شود. در این زمینه گفته می‌شود احتمالاً یک گفت‌وگوی دیگر تلویزیونی نیز در دستور کار کریمی قرار گیرد.
کیومرث ‌هاشمی؛ لابی در سکوت / درباره کیومرث ‌هاشمی و برنامه‌هایش هنوز چیز مشخصی وجود ندارد. او تا به امروز نسبت به درخواست‌های مربوط به گفت‌وگو و‌ مناظره مربوط به برنامه‌های خود در تلویزیون و رسانه‌ها پاسخ مثبتی نداده و به نظر قصد دارد این رویه را تا روز انتخابات دنبال کند. یکی از جدی‌ترین گزینه‌های دستیابی به صندلی مدیریت در سکوت به دنبال لابی‌های مربوط به خود است.
 مصطفی آجورلو؛ کاملاً فعال / مدیرعامل سابق باشگاه پاس و یکی از دو نامزد فوتبالی شرکت کننده در انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از فعال‌ترین‌ها در بین نامزدها محسوب می‌شود. او با ارائه تیزر، انتشار برنامه مدون و برگزاری جلسات انتخاباتی به دنبال پیشبرد برنامه‌هایش است، در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی نیز حضوری فعال داشته و خود را در فاصله یک هفته مانده به انتخابات مدعی اصلی تصاحب این صندلی می‌داند. آجورلو در آخرین نشست مربوط به اعلام برنامه حرف‌های تند و تیزی به زبان آورد و به نظر یکی از خبرسازترین‌ها در روزهای آتی خواهد بود.
 عزیزی خادم؛ در انتظار انتشار برنامه / شهاب‌الدین عزیزی خادم عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که بعد از اعلام صلاحیت‌ها و رد نام بهاروند این گمان می‌رفت که او با ضعف در انتخابات و پیشبرد برنامه‌هایش مواجه شود. با این حال عزیزی خادم توانسته برنامه‌های ستادی خود را تا به اینجا با حضور در استان کرمان و سپس جلسه اعلام برنامه در باشگاه بادران پیش ببرد. البته برنامه او هنوز منتشر نشده و احتمالاً دوشنبه در دسترس قرار خواهد گرفت.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7572/18/570271/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها