اخبــار




آتش سوزی در شیرخوارگاه آمنه

گروه حوادث/  آتش‌سوزی در محل انبار شیرخوارگاه آمنه تهران با اقدام به موقع کارکنان خاموش شد.
علیرضا عمادی، مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات دراین باره گفت: ساعت 35 و 8 دقیقه صبح چهارشنبه همکاران شیرخوارگاه متوجه شدند که از یکی از اتاق‌های شیرخوارگاه دود خارج می‌شود که بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به اطفای حریق کردند. قسمتی که دچار آتش‌سوزی شده، انبار روابط عمومی بوده است که در آنجا پارچه و پرچم و ... وجود داشته است. احتمالاً این آتش‌سوزی ناشی از اتصال برق بوده وکارشناسان درحال بررسی موضوع هستند. مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات با بیان اینکه آتش‌سوزی در محل نگهداری کودکان شیرخوارگاه رخ نداده است، افزود: هیچ آسیبی به کودکان وارد نشده و همگی سالم هستند.


نجات 5 کودک گمشده روستایی

گروه حوادث/ پنج کودک روستایی که در مسیر بازگشت به خانه گم شده بودند پس از تلاش سه ساعته تیم‌های امداد و نجات به آغوش خانواده بازگشتند.
محمد اسعدزاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه با اعلام گزارش ناپدید شدن 5 کودک در محدوده روستای خیرآباد از توابع اسدیه در خراسان جنوبی، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.
 با تلاش سه ساعته 3 تیم‌ امدادی و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان در سلامت کامل پیدا و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.
این کودکان پس از پیدا شدن اظهار داشتند برای بازی و گردش در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به‌دلیل تاریک شدن هوا و ترس از حیوانات درنده و عوامل محیطی به زیر یکی از پل‌های جاده‌ای پناه بردند.معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار مراقبت بیشتر خانواده‌ها از کودکان شد و گفت: هر سال گزارش‌هایی مبنی بر گم شدن کودکان و نوجوانان داریم که برخی منجر به حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری می‌شود. همچنین از شهروندان بویژه گردشگران خواستاریم قبل از سفر به مناطق کوهستانی و کویری، نسبت به وضعیت آب و هوا و شرایط جغرافیایی اطلاعات کافی را کسب کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7581/12/571304/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها