حوادث جهان


مترجم: آرزو کیهان

مرگ 7 دانشجو در سقوط از بالکن

تجمع دانشجویان بولیویایی روی یک بالکن باعث ریزش بالکن دانشگاه «ال آلتو» و مرگ 7 دانشجو شد.
به‌گزارش دیلی میل، حادثه در یکی از سالن‌های دانشگاه در حالی رخ داده که دانشجویان روی بالکن برای حضور در یک جلسه تجمع کرده و ازدحام جمعیت باعث شکسته شدن نرده‌ها و فرو ریختن بالکن و سقوط دانشجویان شده است.در پی این حادثه مسئولان دستور تعطیلی فوری دانشگاه را صادر کرده و مقام‌های دولتی 3 روز عزای عمومی اعلام کردند.در کلیپ کوتاهی که از این حادثه منتشر شده دیده می‌شود که چطور دانشجویان با هل دادن یکدیگر باعث سقوط همکلاسی‌های خود شده‌اند.

10 کشته در سقوط هواپیمای سودانی

سقوط هواپیمای تجاری در سودان جنوبی دست کم ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری آناتولی، مدیرشرکت هواپیمایی جوبا اعلام کرد: این حادثه شامگاه سه شنبه رخ داد و۲ خلبان و ۸ مسافر  کشته شدند.  این هواپیما حدود 24 مسافر و خدمه داشته و اندکی پس از پرواز از باند فرودگاه و در حالی که عازم جوبا بود، سقوط کرد.
هنوز اطلاعاتی درباره علت سقوط هواپیما وهویت مسافران آن منتشر نشده است.

سرقت پول های بیمار کرونایی

پرستار یکی از بیمارستان‌های امریکا به‌ جرم سرقت هزار دلاری از کیف پول بیمار کرونایی بازداشت شد.
به گزارش کرایم، پرستار خاطی «یولاندار کورتیس» 46 ساله اهل فلوریدا امریکا به جرم سرقت دربیمارستان قلب این ایالت بازداشت شده است.
گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که این پرستار هنگام مراقبت از بیمار کرونایی در فرصتی مناسب هزار دلار از کیف پول بیمار دزدیده و سعی داشته تا از بیمارستان خارج شود، اما بیمار پس از بازگشت از سرویس بهداشتی متوجه باز بودن کشوی میزش و جا‌به‌جا شدن کیف پولش شده است .او بعد از بررسی کیف پول متوجه سرقت هزار دلار از پول‌ها شده و بلافاصله این موضوع را به مسئولان بخش خبر داده و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
با اعلام سرقت، مأموران امنیت بیمارستان وارد عمل شده و پس از بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته متوجه شدند سرقت از سوی پرستار رخ داده است ،بنابراین قبل از هر اقدامی او را بازداشت کردند.







آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7581/12/571308/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها