گفت‌وگوی «ایران» با محمد نوری، فرشاد فلاحت‌زاده و محسن گروسی 3 پیشکسوت استقلال

بی برنامه و بی هدف مثل استقلالِ فکری


محمد محمدی سدهی/ نیمکت استقلال دچار تغییر شده و فرهاد مجیدی به جای محمود فکری هدایت آبی پوشان را برعهده خواهد داشت. خبرنگار «ایران» با محمد نوری، فرشاد فلاحت زاده و محسن گروسی 3 پیشکسوت استقلال درخصوص تغییرات زیاد نیمکت آبی ها گفت‌وگویی انجام داده است.

نوری: هواداران استقلال دق کردند
محمد نوری، هافبک استقلال در دهه 70 گفت:‌ «بازی‌هایی که استقلال انجام داد مورد قبول هواداران نبود و این موضوع باعث شد تا هواداران خواستار برکناری فکری شوند. هواداران از بازی‌های استقلال خسته شده بودند و دق کردند. این در حالی است که استقلال بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار دارد و با توجه به این موضوع تیم خوب بازی نمی‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت. کادر فنی استقلال هیچ برنامه و هدفی نداشت و تیم بدون تاکتیک به مصاف حریفان می‌‌رفت. کادر فنی از بازیکنان، خوب بازی نمی‌گرفت. گل‌هایی که استقلال می‌زند روی خلاقیت‌های فردی بازیکنان است.»

فلاحت‌زاده: استقلال این فصل را از دست داد
فرشاد فلاحت زاده، مدافع استقلال در دهه 70 با اشاره به این موضوع که تغییر و تحولات در تیم‌ها نکات مثبت و منفی‌ دارد، گفت: ‌«احمد مددی، مدیرعامل استقلال باید پیش از استخدام محمود فکری، یک مربی باتجربه‌تر به استقلال می‌‌آورد. اما وقتی فکری را آورد باید از او حمایت می‌‌کرد و نکات منفی این مربی را پوشش می‌‌داد تا کار به اینجا کشیده نمی‌شد. این موضوع باعث می‌‌شود تا هزینه‌ها حیف و میل شوند. استقلال این فصل را از دست داد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیاز به مربیانی دارند که تفکر هجومی داشته باشند چرا که هواداران پرشمار این دو تیم بازی زیبا می‌‌خواهند. فکری شانس آورد که بازی‌ها بدون حضور هوادار برگزار شد وگرنه هواداران با شعار «حیا کن و رها کن» او را بدرقه می‌‌کردند. هواداران استقلال به دلیل قهرمانی‌های پرسپولیس فشار زیادی تحمل می‌‌کنند.»

گروسی: استقلال در حاشیه‌ها غرق شد
محسن گروسی، مهاجم استقلال در دهه 70 درخصوص شرایط استقلال گفت: ‌«استقلال در نیم فصل اول نوسان زیاد داشت و این نوسانات کاملاً مشهود بود. از نظر من استقلال تا به اینجا از نظر نتیجه‌گیری عملکرد بدی نداشت و در حقیقت این نوسانات باعث شد تا هواداران بازی‌های تیم را نپسندند.  یکی از عوامل اصلی که استقلال با آن دست به گریبان است، حاشیه‌هاست البته تمامی تیم‌ها با این موضوع مواجه می‌‌شوند و این موضوع به مدیریت و کادر فنی بازمی‌گردد. اگر تیمی زود از این حاشیه‌ها خارج شود، می‌‌تواند نتیجه بگیرد که البته استقلال در این حاشیه‌ها غرق شد. فکری برای تیم زحمات زیادی کشید اما نتوانست از مشکلاتی که برخی بازیکنان برای تیم به وجود آورده بودند، خارج شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7581/14/571315/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها