دیگه چه خبر؟



8 شهر هنوز حدنصاب رقابت را ندارد

 خبر اول اینکه، رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت که در حال حاضر 8 شهر حد نصاب لازم برای رقابت انتخابات شوراها را ندارند. به گزارش «ایران» سید حمیدرضا کاظمی افزود: مرجع نهایی تعیین صلاحیت‌ها، هیأت مرکزی نظارت است. اگر صبور باشیم، به طور دقیق صلاحیت‌ها را به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد و در نشست خبری دیگری آمار دقیقی از صلاحیت‌ها به اصحاب رسانه خواهیم داد. تا چند روز پیش ۲۱ شهر به جهت رد صلاحیت از حد نصاب افتاده بودند که دستور دادم ۲۱ شهر را احصا کنند. اینها شهرهای کم جمعیتی بودند که به ۱۳ شهر و در نهایت به ۸ شهر کاهش یافتند. تا پایان بررسی‌ها ممکن است این آمار تغییر کند.

پیشنهاد احمدی‌نژاد برای حذف ریاست جمهوری

 خبر دیگر اینکه، سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس در گفت‌و‌گو با نخستین قسمت از ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما گفت: انجمن اسلامی علم و صنعت در زمان ریاست احمدی‌نژاد این موضوع را مطرح کرد به این عنوان که ما وقتی رهبر و امام داریم، انتخابات ریاست‌جمهوری را برای چه می‌خواهیم؟ که به گوش امام رسید و ایشان خیلی قاطع با آن برخورد کردند و آن حرکت خاموش شد. به گزارش مهر، میرسلیم افزود: البته این را بگویم که آن موقع فرد تأثیرگذار آن انجمن آقای احمدی‌نژاد بود. دیروز همچنین کانال خبر فوری به نقل از محمد رضا باهنر نوشت: من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند بیایید من را بگیرید. دستگیری آقای احمدی‌نژاد بهترین اتفاق برای وی است. وی ادامه داد: اما نظام بزرگوارتر و زیرک‌تر از آن است که به احمدی‌نژاد این فرصت را بدهد.

موسوی و رهنورد واکسن کرونا زدند

 شنیدیم که، نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در صفحه اینستاگرام خود در قالب استوری از تزریق واکسن کرونا به والدین خود خبر داد. به گزارش فرارو او نوشت: والدین ما امروز 27 اردیبهشت، واکسن کرونا را دریافت کردند. پیش از این نیز چندین بار از سمت مأموران پیشنهاد دریافت واکسن داده شده بود، اما با توجه به اینکه واکسیناسیون عمومی آغاز نشده بود، ایشان نپذیرفته بودند. حال با توجه به شروع واکسیناسیون عمومی برای همه افراد بالای ۷۵ سال که از شنبه آغاز شده است و اینکه آنها نیز مشمول این گروه سنی بودند، واکسیناسیون آنها نیز انجام پذیرفت.

بازداشت مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال

 دست آخر اینکه، برخی سایت‌های خبری و از جمله فرارو، خبر داده‌اند که «سینا استوی» مدیرعامل کریپتولند دستگیر شد. گفته می‌شود که استوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و به دستور دادسرای ویژه جرائم اقتصادی بازداشت شده است. صرافی کریپتولند یکی از صرافی‌های فعال در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران است. توییتر سینا استوی هم در یک توئیت اعلام کرد که مالک این حساب کاربری، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شده است که این موضوع در عمل خبر دستگیری او را تأیید می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7630/3/577174/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها