اخبـــــار



وکالت نامه قلابی دست کلاهبرداران را رو کرد

گروه حوادث / کارمند یک دفترخانه که با تنظیم وکالت نامه جعلی و همدستی 4 نفر دیگر قصد کلاهبرداری چهارونیم میلیارد تومانی داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواخر اردیبهشت امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به همراه 2 متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد که چکیده پرونده نشان می‌داد متهمان با در دست داشتن برگ وکالتنامه‌ای قصد برداشت مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان از یک حساب بانکی را داشتند. با توجه به هوشمندی رئیس بانک، موضوع به‌صورت تلفنی از شاکی استعلام و مشخص شد که صاحب حساب چنین وکالتنامه‌ای را تنظیم نکرده است.
سرهنگ سیدعلی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: افراد مراجعه کننده به بانک توسط مأموران کلانتری 122 دربند دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند. در ادامه با توجه به اصالت برگ وکالتنامه مأموران به‌دنبال صادر کننده وکالتنامه رفتند ومشخص شد که متهمان با همدستی یک کارمند دفترخانه اقدام به تنظیم وکالتنامه محضری کرده‌اند.
وی در ادامه افزود: در این رابطه، شاهدان تنظیم وکالتنامه که با حضور در دفترخانه هویت متهمان را تأیید کرده بودند و کارمند دفترخانه دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
گفتنی است کشف سایر جرایم احتمالی متهمان توسط مأموران آگاهی ادامه دارد.

دستگیری سارقان یک میلیارد تومانی

گروه حوادث/ 2 سارق حرفه‌ای که با 20 فقره سرقت از خانه، مغازه و جیب‌بری توانسته بودند بیش از یک میلیارد تومان پول به جیب بزنند، توسط کارآگاهان اداره ششم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 26 فروردین امسال پرونده‌ای از سوی کلانتری 121 سلیمانیه با موضوع دستگیری 2 مظنون به سرقت اماکن خصوصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد. محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت 5 بامداد 25 فروردین مأموران گشت کلانتری در محدوده بلوار ابوذر به یک دستگاه خودرو پژو 206 خاکستری رنگ با 3 سرنشین مظنون شده‌اند که در عملیات پلیسی 2 نفر از سرنشینان خودرو دستگیر و یکی از آنها متواری شد و مأموران در بازرسی از داخل خودرو متهمان، ابزارآلات سرقت منزل کشف کردند که آنها مدعی شدند این ابزار را از ضایعاتی خریداری کرده‌اند و دوست فراری‌شان هم به خاطر اعتیاد از دست مأموران متواری شده است.
سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در ادامه مأموران متوجه شدند که گوشی‌های متهمان سرقتی است و هر 2 متهم سابقه‌دار هستند که احتمال ارتکاب جرایم مختلف توسط آنان قوت گرفت و آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و به 20 فقره جیب‌بری، سرقت منزل و مغازه به ارزش یک میلیارد تومان اعتراف کردند. دستگیری متهم سوم پرونده و شناسایی مالباختگان نیز در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

کشف 645 کیلوگرم مواد مخدر در غرب استان تهران

گروه حوادث: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران ۶۴۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.
 سردار «کیوان ظهیری» فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور، در ۷۲ ساعت گذشته توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در ۶ شهرستان این حوزه اجرا شد و با اجرای این طرح ۶۴۵ کیلوگرم انواع موادمخدر از خُرده فروشان کشف و ضبط شد همچنین ۴۹۰ خرده فروش، حمل کننده، توزیع کننده و ۱۷ قاچاقچی عمده موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر یکی از دغدغه اصلی مردم و مسئولان است، گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۵۰ معتاد متجاهر از شهرستان‌های غرب استان تهران جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

خودسوزی در نارمک

گروه حوادث/ همزمان با خودسوزی یک مرد در میدان 31 نارمک تهران تحقیقات دراین‌باره آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 10:50 دقیقه صبح یکشنبه خبر خودسوزی مردی ناشناس در میدان 31 نارمک به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی پس از بستن پای خود به صندلی پارک اقدام به خودسوزی کرده است. به‌دستور بازپرس جنایی جسد برای مشخص شدن هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7630/12/577220/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها