اخبــــار


ادووکات: می‌خواهم عراق را به جام جهانی برسانم

فدراسیون فوتبال عراق بعد از شکست مذاکراتش با کارلوس کی‌روش، درنهایت با دیک ادووکات سرمربی سرشناس هلندی قرارداد امضا کرد. ادووکات در مصاحبه با نشریه «ED SPort» هلند درباره این چالش جدید، گفت: «من برای کسب مال با فدراسیون عراق قرارداد امضا نکردم. این چالشی جذاب برای من در فوتبال آسیاست و هدفم این است که عراق به جام جهانی 2022 قطر برسانم.»

شکایت از استقلالی‌ها رد شد

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت پرسپولیس از بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال به‌دلیل خشونت و تحریک جمعیت، رد شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه ذوب‌آهن از مهدی مهدی‌پور بازیکن استقلال را رد کرد. ضمن اینکه با توجه به شکایت مهدی‌پور از ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغی حدود 531 میلیون تومان بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 11 میلیون تومان بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

محل برگزاری فینال جام حذفی اعلام شد

با توجه به مهیا نبودن شرایط مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان، ورزشگاه نقش جهان اصفهان به‌عنوان میزبانی فینال جام حذفی انتخاب شد. این دیدار ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در برگزار می‌شود.

برد پرگل پورتو مقابل لیون با گلزنی طارمی

پورتو شنبه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف لیون رفت و به پیروزی پرگل 5 - 3 دست یافت. در این بازی مهدی طارمی مهاجم پورتو در ابتدا نیمکت‌نشین بود ولی پس از ورود به میدان موفق به ثمر رساندن گل پنجم تیمش شد تا این فصل را هم با گلزنی شروع کند.

عضو پنجم هیأت مدیره پرسپولیس معرفی شد؟

وزارت ورزش و جوانان در آخرین روزهای دوران فعالیتش تصمیم گرفته یک عضو جدید به هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کند. از محمد اسد مسجدی که پیش از این سابقه سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی را در کارنامه داشته به‌عنوان عضو جدید هیأت مدیره نام برده می‌شود و به‌نظر می‌رسد بزودی به شکل رسمی معرفی شود. پیش از این سیدمجید صدری، جعفر سمیعی،‌ غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض به‌عنوان عضو هیأت مدیره در پرسپولیس فعالیت داشتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7690/14/583440/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها