آغاز جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران



بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که هر ساله در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود، روز گذشته، یکشنبه ـ دهم مرداد ماه کلید خورد.
مراسم افتتاح رسمی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار شد با حضور
سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی همراه بود. حسینی و مظفری در جریان این حضور از کارگاه‌های جشنواره، بازدید و برای لحظاتی با استادها گفت‌و‌گو کردند. گفتنی است که جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که هر ساله در رشته‌های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری، مجسمه‌سازی، خوشنویسی و سایر رشته‌ها پذیرای شرکت‌کنندگان است، امسال نیز با توجه به پیک پنجم کرونا و نبود شرایط مناسب برای برگزاری حضوری، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این جشنواره با ریاست هادی مظفری، دبیری رضوان صادق‌زاده و دبیر اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده تا ۱۵ مردادماه به صورت مجازی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و ۱۵۰ هنرمند جوان از سراسر کشور به صورت مجازی حضور دارند.
کارگاه‌های بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان هم به صورت مجازی نیز از دیروز شروع شده‌اند و تا دوازدهم مرداد ماه با حضور استادان کارگاه در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شوند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7690/15/583444/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها