کلاهبرداری زوج میانسال از 80 نفر



گروه حوادث / متهمانی که با شگرد اجاره خانه از بیش از 80 نفر در سطح کشور کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس یزد دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، با توجه به مراجعه چندین شاکی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود مبنی بر کلاهبرداری از آنها در سایت دیوار تحت عنوان پرداخت بیعانه برای اجاره منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. شاکی‌های پرونده در تحقیقات اولیه خود درخصوص نحوه کلاهبرداری صورت گرفته عنوان کردند که فردی با درج آگهی با قیمت وسوسه انگیز اجاره منزل مسکونی در سایت دیوار مبلغ ۱۰ میلیون تومان بابت بیعانه تقاضا کرده که پس از دریافت مبلغ مربوطه تلفن همراه خود را خاموش و دیگر پاسخگو نبوده است.
سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در این باره گفت: کارشناسان پلیس فتای استان پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عاملان کلاهبرداری را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی آنها را در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر کنند. متهمان که یک زوج میانسال بودند پس از مواجهه با مستندات پرونده لب به اعتراف گشوده و اظهار کردند: با گذاشتن آگهی‌های مختلف فروش یا اجاره منزل و یا فروش مبل و یخچال و سایر لوازم منزل در سایت‌های دیوار و شیپور شهرهای مختلف کشور، اقدام به اخذ بیعانه می‌کردند. با اظهارات متهمان و بررسی به عمل آمده مشخص شد که متهمان این پرونده اقدام به کلاهبرداری از ۸۰ نفر در سطح کشور کرده‌اند که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و تحویل مقام قضایی شد.
 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7721/25/586600/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها