اخبــــار


امام جمعه جدید لواسانات منصوب شد

با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی به عنوان امام جمعه جدید بخش لواسانات منصوب شد.
به گزارش ایسنا، در حکم حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری برای امام جمعه جدید لواسانات آمده است: «ضمن قدردانی از مجاهدت‌های جناب حجت‌الاسلام سیدسعید لواسانی در دوره تصدی، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جنابعالی به عنوان امام جمعه بخش لواسانات استان تهران منصوب می‌شوید.»
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی پیش از این مسئولیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تربیت معلم تهران را در کارنامه داشت و از سال ۱۳۷۷ در جایگاه امامت جمعه فعالیت کرده است.

بررسی مسائل اقتصادی در نشست سران قوا

نشست سران سه قوه شنبه شب به میزبانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری برگزار شد و مهمترین موضوع‌های جاری و مسائل اقتصادی کشور بررسی شد. به گزارش شنبه شب پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه در این نشست مهمترین موضوع‌های  جاری و مسائل اقتصادی کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ممنوعیت تردد زائران اربعین از مرز شلمچه

بنا به دستور ستاد ملی مدیریت کرونا تردد زائران اربعین از طریق مرز زمینی از جمله شلمچه ممنوع است و به هیچ وجه ممکن نیست.به گزارش خبرآنلاین، محمد حیاتی، فرماندار ویژه خرمشهر  با اعلام این خبر گفت: تمامی زائرانی که به صورت انفرادی و یا گروهی برای رفتن به عتبات عالیات به سمت شلمچه می‌آیند توسط نیروی انتظامی به شهرهایشان باز گردانده می‌شوند. او همچنین هرگونه فعالیت در فضای مجازی تحت عنوان تورهای زیارتی اربعین حسینی را غیر قانونی خواند و از مردم خواست تا به تبلیغات شرکت‌هایی که مدعی برقراری تورهای زیارتی از طریق مرز زمینی هستند به هیچ وجه اعتماد نکنند. بر اساس اعلام او تنها گروه‌های هفتگانه شامل بیماران، اتباع خارجی، گروه دانشجویی، گروه خدمات فنی و مهندسی کشور عراق، تجار ، بازرگانان و مقامات سیاسی مجاز به تردد از مرز شلمچه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: باید پاسدار حضور مردم باشیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر امت را از رهبری و نظام بگیرید انقلاب می‌شکند، تصریح کرد: ما باید پاسدار و تقویت کننده حضور مردم باشیم. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش سراسری هادیان سیاسی نیروهای مسلح که به شکل ویدیوکنفرانس در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، یکی از مهم‌ترین محورهای هدایت سیاسی را امید دادن به مردم عنوان کرد و افزود: فقط مشکلات دیده نشوند، پیروزی‌ها را هم بگویید. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ثمره مقاومت مردم را شکست استکبارگران دانست و گفت: هادی سیاسی باید قدرت حرکت و توانمندی جهاد بدهد. مردم ما انسان‌های قدرشناسی هستند و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم می‌تواند اعتماد آنها را جلب کند. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، متون حرکت انقلاب اسلامی را دین، قرآن و اسلام عنوان کرد و افزود: تهاجم فرهنگی به شیوه‌های مختلف از طرف دشمن درحال انجام است، آنچه که مهم است، روحیه دینداری است. حجت‌الاسلام حاجی صادقی تأکید کرد: نگذاریم که شکست‌ها و ناکامی‌های جبهه استکبار فراموش شوند. شکست ابرقدرتی امریکا در منطقه افغانستان و یمن و ناتوانی او حتی در کشور خودش نباید مورد غفلت واقع شود.

انتخاب رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری

معاون اجرایی رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی حجت‌الاسلام احمد صالحی را به سمت رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری منصوب کرد. به گزارش ایرنا،‌ در حکم سید صولت مرتضوی خطاب به احمد صالحی آمده است: انتظار می‌رود با تشریک مساعی و همکاری همه مجموعه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در آن مرکز با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دولت انقلابی و مردمی و تأکیدات و انتظارات ریاست جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی خالصانه، صادقانه و بدون منت به مردم و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طریق فرایندهای نظارتی و تقویت ارتباطات مردمی، در جهت پاسخگویی و پیگیری مشکلات ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی اهتمام لازم را معمول دارید. مرتضوی در این حکم ابراز امیدواری کرد با استعانت از خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7723/2/586747/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها