اخبار


خودکشی بعد از گروگانگیری

گروه حوادث/ مرد معتاد که در یکی از خیابان‌های اردبیل پسر جوانی را گروگان گرفته بود پس از رها کردن گروگان خودکشی کرد.
سید عبدالله طباطبایی، دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان اردبیل در تشریح این حادثه گفت: فردی که مواد روانگردان مصرف کرده بود، شنبه شب در یکی از محلات شهر اردبیل با سلاح گرم اقدام به گروگانگیری یک جوان ۳۰ساله کرد که با گزارش آن توسط مردم، نیروهای ویژه نیروی انتظامی در صحنه حاضر شدند.با حضور نیروهای پلیس، گفت‌وگو، مذاکره و اقدامات تخصصی پس از نزدیک به چهار ساعت فرد گروگانگیر اقدام به آزادی گروگان خود کرد و حادثه گروگانگیری به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه این فرد اقدام به مصرف مواد روانگردان کرده و وضعیت عادی نداشت، افزود: گروگانگیر پس از آزاد کردن گروگان، ناگهان با شلیک گلوله خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

تیراندازی مرد مسلح به مأمور پلیس گلپایگان

گروه حوادث/ مرد مسلح که پس‌ از مجروح کردن مأمور پلیس گلپایگان برای فرار وارد یک خانه شده بود در عملیات پلیسی دستگیر شد.
علی سبحانی، فرمانده انتظامی گلپایگان در رابطه با دستگیری یک فرد مسلح، اظهار کرد: صبح یکشنبه ۲۱ شهریور واحد گشت کلانتری ۱۱ گلپایگان به‌دنبال یکی از مجرمان تحت تعقیب بود که در خیابان امام‌خمینی گلپایگان او را شناسایی کرد اما فرد مجرم بلافاصله با دیدن مأموران به سمت آنان تیراندازی کرد و منجر به مصدوم شدن یکی از مأموران ‌شد.
فرمانده انتظامی گلپایگان افزود: تیم عملیاتی پلیس کار تعقیب مجرم را ادامه داد، اما مجرم به خانه یکی از شهروندان وارد شد و ساکنان را نیز تهدید کرده بود، مأموران پلیس برای اینکه به فردی آسیب وارد نشود در عملیاتی ویژه و دقیق وی را دستگیر کردند و پس از تحقیق و بررسی از منزلش تعدادی مهمات جنگی و سلاح سرد و گرم کشف و ضبط شده است.
در این عملیات امیر دائمی از مأموران وظیفه‌شناس گلپایگان مجروح شده است که اکنون حال عمومی وی خوب است.

دستگیری سارقان یک میلیاردی طلا

گروه حوادث/ 4 سارق که بیش از یک میلیارد تومان طلا و جواهر از یک طلافروش سیار در فارسان سرقت کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلا و زیورآلات از یک طلافروش سیار در شهرستان فارسان، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و رصد اخبار و اطلاعات توسط مأموران، سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سارقان در ابتدا منکر سرقت بودند اما در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی، به سرقت طلاها به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان فارسان اعتراف کردند.وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد: در نگهداری از زیورآلات و اشیای قیمتی خود دقت لازم را داشته باشند تا مورد تهاجم سارقان و افراد سودجو و فرصت‌طلب قرار نگیرند.

4 کشته در تصادف چهار  خودرو

گروه حوادث/ حادثه رانندگی در محور مهاباد به ارومیه جان چهار نفر را گرفت.
رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: عصر شنبه با دریافت گزارشی از طریق سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف در این محور در نزدیکی روستای «یوسفکند» بلافاصله مأموران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند. این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو دستگاه پراید و یک سانتافه اتفاق افتاد که 3 سرنشین از دو پراید و یک سرنشین سانتافه جان خود را در صحنه تصادف ازدست دادند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد اظهار داشت: همچنین سه سرنشین دیگر خودروهای تصادف کرده نیز که زخمی شدند به بیمارستان منتقل شده و حال یکی از آنان نیز وخیم گزارش شده است.احمدی بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

تصادف مرگبار تریلی با اتوبوس

گروه حوادث/ برخورد کامیون کشنده با اتوبوس در محور طبس - بشرویه چهار کشته و 27 مصدوم برجاگذاشت.
سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی به ایرنا گفت: این حادثه بامداد یکشنبه در کیلومتر ۲۵ محور طبس به بشرویه رخ داد و سه نفر از سرنشینان اتوبوس و راننده تریلی جان باختند. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ کامیون کشنده ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده تشخیص داده شده است.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: مصدومان این حادثه نیز با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس هم گفت: در این حادثه چهار فوتی در صحنه داشتیم و ۲۷ نفر به‌عنوان مصدوم توسط ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.
حسن فروزان فر افزود: به محض انتقال مصدومان یک تیم پزشکی از جراح عمومی، ارتوپد، سونوگرافی و جراح مغز و اعصاب در اسرع وقت در بیمارستان حاضر شدند و به مداوای آنان پرداختند. از ۲۷ مصدوم، ۲ بیمار به اتاق عمل منتقل شدند و چهار بیمار بدحال دیگر داریم، حال عمومی بقیه افراد خوب است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7723/13/586791/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها