اخبار




تصادف زنجیره ای  در همدان به خاطر لغزندگی خیابان

گروه حوادث/ پلیس همدان علت تصادف زنجیره‌ای خودروها در بلوار این شهر را شست‌و‌شوی جدول‌های خیابان از سوی شهرداری عنوان کرد.
سرهنگ فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در این باره به ایرنا گفت: بی‌برنامگی شهرداری همدان در شست‌و‌شوی جدول سبب تصادف زنجیره‌ای چند دستگاه خودرو سواری و باری در بلوار آیت‌الله هاشمی این شهر شد. روز گذشته یک خودرو پیکان باری با سرعت در بلوار آیت‌الله هاشمی در حال تردد بود که به‌ علت لغزندگی سطح جاده واژگون شده و چند دستگاه دیگر با هم برخورد کردند.
وی اظهار داشت: شست‌و‌شوی جدول‌ها و آبیاری فضای سبز بلوارها و معابر شهری باید در زمان پایین بودن ترافیک مانند شب انجام شود اما صبح دیروز خودرو شهرداری اقدام به شست‌و‌شوی جدول در اوج تردد وسایل نقلیه کرده است که سبب جاری شدن آب در سطح معابر و خیس و لغزنده شدن سطح جاده شده و بسیار خطرآفرین است.

افزایش آمار تصادف کودکان در دوران کرونا

گروه حوادث/ نبود آگاهی و آموزش‌های ترافیکی به کودکان و سهل‌انگاری والدین باعث شده که آمار تصادفات کو دکان در قزوین افزایش یابد.
سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در این باره گفت: در ۲ سال گذشته باوجود تعطیلی مدارس شاهد افزایش آمار تصادفات کودکان در قزوین بودیم. ازجمله علل احتمالی این افزایش می‌توان به افزایش حضور کودکان در معابر و بی‌توجهی والدین نسبت به آموزش قوانین ترافیکی به کودکان اشاره کرد.
بنابراعلام روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، این مسئول بیان کرد: در دوران شیوع کرونا و تعطیلی مدارس انتظار داشتیم که میزان تصادفات کاهش پیدا کند چراکه کودکان برای حضور در مدرسه از خانه خارج نمی‌شدند اما این‌طور نشد، شاید بتوان گفت عدم آموزش‌های ترافیکی لازم موجب شده است که کودکان هنگام تردد در معابر سطح شهر دچار سوانح رانندگی شوند.وی خاطرنشان کرد: طبق آمار سال ۹۸ نسبت به سال‌های ۹۴ تا ۹۷ درمجموع تصادف کودکان با خودرو ۱۸۰ درصد افزایش داشته است اما در سال‌های ۹۹ نسبت به سال‌های ۹۴ تا ۹۷ که با کاهش آموزش قوانین ترافیکی به‌دلیل تعطیلی مدارس روبه‌رو بودیم این آمار به حدود ۱۱۰ درصد افزایش یافته است.

انفجار و حریق در خط لوله گاز گیلاوند

گروه حوادث/ حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند  یک مصدوم بر جا گذاشت. عبدالرحمن رزمگه، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند در جمع خبرنگاران از وقوع یک حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند خبر داد و اظهار داشت: ساعت 10 صبح سه‌شنبه خط لوله گاز حفاری شده در بلوار شاهد منطقه گیلاوند شهر دماوند به‌علت حفاری و آسیب رسیدن به شبکه گاز شهری دچار انفجار و آتش‌سوزی شد و چند باب مغازه تجاری نیز در این محدوده آتش گرفت.
با اعلام حادثه به سامانه آتش‌نشانی ۱۲۵ و مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس گیلاوند به محل حادثه اعزام شد.رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند بیان داشت: عملیات اطفای حریق با حضور عوامل آتش‌نشانی انجام شد و در این حادثه یک نفر که مردی ۳۷ ساله بود با ۳ درصد سوختگی مجروح شد که توسط تکنیسین‌های اورژانس امدادرسانی شد و به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7746/13/589014/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها