بازگشت جشنواره فیلم فجر به برج میلاد



فرهنگی/ به فاصله یک روز پس از گلایه اهالی رسانه نسبت به یک تصمیم، برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر با رایزنی بیشتر و تغییر نظر،‌ به نگرانی و نارضایتی نمایندگان رسانه‌ای خبری پاسخ دادند. براساس اعلام پردیس سینمایی چارسو به عنوان مرکز برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر و میزبانی اهالی رسانه در دو روز گذشته با واکنش‌های زیادی همراه بود، به دنبال انتقادات مطرح شده نظر سازمان سینمایی تغییر کرد و جشنواره فیلم فجر به برج میلاد بازگشت.
طبق اعلام روابط عمومی جشنواره، این تصمیم‌ در نشست مشترک محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و مسعود نقاش زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر اتخاذ شده و بر حل مشکلات برج میلاد به طور شبانه روزی از سوی همکاران شهرداری، برج میلاد و مؤسسه سینما شهر نسبت به رفع اشکالات و فراهم شدن شرایط زیرساختی تأکید شده است.
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی بر لزوم همگرایی مراکز و دستگاه‌های مختلف فرهنگی در برگزاری باشکوه جشنواره فیلم فجر تأکید کرده و گفته: «فجر ظرفیت بی‌بدیل سینمای ایران و جشن‌های انقلاب است. جشنواره فیلم فجر گرانیگاه سینمای ایران است و با برگزاری باشکوه این رویداد زمینه‌های لازم برای شکوفایی سینمای ایران را فراهم آوریم.»
امین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران هم ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای تأمین شرایط مورد نیاز میزبانی و رفع اشکالات قول مساعده داده که با همکاری این مجموعه و تعامل مؤسسه سینما شهر بزودی موارد مطرح شده برای استانداردهای برگزاری حل شود.
همزمان با بازگشت جشنواره فیلم فجر به برج میلاد، جدول نمایش فیلم‌ها در خانه جشنواره هم طی مراسم قرعه‌کشی مشخص شد. این مراسم ظهر سه‌شنبه 28 دی‌ماه با اجرای پژمان بازغی و با حضور صاحبان فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در موزه سینما برگزار شد. طبق این جدول نمایش،‌ اکران فیلم‌ها در برج میلاد و برای اهالی رسانه از روز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه با ‌«بیرو» مرتضی علی عباس میرزایی آغاز می‌شود و آخرین سانس نمایش این دوره از جشنواره به «نمور» داوود بیدل اختصاص دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7828/23/599132/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها