بخش دوم

شخصیت‌شناسی ماسکی


محدثه مطهری
ما که خودمان دانشمندان هستیم، طی تحقیقات فراوان علمی و مشاهدات میدانی به نتایج جالبی درباره ارتباط شخصیت
افراد با ماسکی که استفاده می‌کنند، رسیده‌ایم. نتایج این تحقیقات فوق علمی و آزمایش‌های سخت و مشاهدات دقیق را سخاوتمندانه و به دور از مسخره‌بازی‌های مقاله‌نویسی و اینها با شما درمیان می‌گذاریم.
 
3  ماسک پارچه‌ای (خانم‌ها): بسیار تنوع‌طلب هستید. بسیار به مد اهمیت می‌دهید و سی‌وهفت بار رنگ سال ۲۰۲۲ را استوری کرده‌اید. به خنزر پنزر می‌گویید اکسسوری و هفتصد نوعش را دارید. تنوع‌طلبی در ماسک‌هایتان هم دیده می‌شود. مثلاً چند مدل ماسک از انواع پارچه‌ها دارید که با لباس‌هایتان ست کنید. یکی با مانتوی کتان گل‌گلی‌تان، یکی با شومیز سرمه‌ای که مامانتان برای تولدتان بهتان هدیه داد، یکی با شال توپ‌توپی‌تان که با فرانک دخترخاله‌تان خریده‌اید، یکی با سارافون چارخانه‌تان که سرخابی است، یکی...

4 ماسک پارچه‌ای (آقایان): بسیار زرنگ و صرفه‌جو هستید و برای اینکه پول کمتری بالای ماسک بدهید، از مدل پارچه‌ای استفاده می‌کنید. به همه هم گفته‌اید بحث یک قران دوزارش نیست؛ بخاطر محیط زیست است. باشد! فقط خداوکیلی هر دو هفته یکبار ماسک نو بخرید. لااقل روزی یک‌بار ماسکتان را بشویید. عفونت ریوی گرفتی آقا! آثار باستانی نیست که حیفت می‌آید؛ بیندازش دور!


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7828/16/599186/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها