وزارت ورزش توجه ویژه‌ای به بوکس ندارد

رضایی: حاشیه‌ها فقط خودزنی است


فائزه زمانی/ ملی‌پوش بوکس حاشیه‌های اخیر تیم ملی را خودزنی می‌داند. اشکان رضایی بوکسور خوزستانی تیم ملی نگران حاشیه‌ها است و معتقد است سوءتفاهمات باعث شده تا حتی وزارت ورزش هم به چشم بد به بوکس نگاه کند. اشکان رضایی که همیشه در رینگ مبارزات خوبی از خود به نمایش می‌گذارد حالا امیدوار است تا با نظارت بیشتر ioc در مسابقات آینده بتواند بالاخره حقش را از بوکس بگیرد. او در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» از اردوی 10 روزه با بوکسورهای ازبکستانی خبر می‌دهد: «دوهفته‌ای است که اردو زده‌ایم و تمرینات پرفشاری را پشت‌سر می‌گذاشته‌ایم. او گفت به‌خاطر نداشتن اردوهای تدارکاتی، مبارزات درون‌اردویی برگزار می‌کنیم تا آمادگی‌مان حفظ شود. قرار بود بوکسورهای ارمنی به ایران بیایند ولی به‌خاطر محدودیت‌های کرونایی این امکان برقرار نشد. طبق شنیده‌ها قرار است اوایل فروردین برای برپایی اردوی مشترک 10 روزه به ازبکستان برویم. سال 1401 مسابقات حساسی را پیش‌رو داریم و تمرین مشترک با بوکسورهای ازبکستان که بهترین‌های جهان هستند می‌تواند کمک بزرگی به ما کند. آمادگی بالایی دارم و با استفاده از تجربیات سال‌های قبل تلاش می‌کنم تا عملکردی خوب در مسابقات آینده داشته باشیم.»
مافیای بوکس همیشه گربه سیاه رضایی بوده است و او حالا با حساسیت و نظارت بیشتر ioc امیدوار است تا به حقش در بوکس برسد: «مافیا همیشه در بوکس حرف اول را زده است و معمولاً مبارزات مساوی یا برده را به جای ما به حریفان‌مان می‌دهند. در بوکس هرکس پول بیشتری خرج کند برنده رینگ می‌شود. به‌خاطر حاشیه‌ها و مافیای بوکس ioc نظارت بیشتری روی این رشته دارد و قطعاً در مسابقات حساس آینده هم حواسش بیشتر از قبل به داوری خواهد بود و امیدوارم با برقراری عدالت بتوانم به حقم برسم.»
ملی‌پوش بوکس در واکنش به حاشیه‌های اخیر تیم ملی می‌گوید: «حواشی اخیر فقط خودزنی بود. دانیال شه‌بخش با شایستگی تمام مسابقاتش را برد و این مدال را به گردن آویخت. این تاریخ‌سازی بعد از 70 سال به‌دست آمد اما متأسفانه عده‌ای سعی بر کوچک کردن این تاریخ‌سازی دارند. وسط این جنگ و دعوا فقط بوکس ضرر کرد. خدا را شکر فدراسیون تمام تلاشش را کرده و کم نمی‌گذارد، حالا تنها دغدغه تیم ملی مسائل حاشیه‌ای است و اگر سوء‌تفاهمات برطرف شود، همه چیز حل می‌شود. آقایان اجازه دهند بوکس در رسانه‌ها پخش شده و دیده شود. حاشیه‌ها فدراسیون را عقب انداخته و وزارت ورزش هم توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی ندارد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7874/19/607291/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها