اخبار


بازدید سجادی از پروژه مجموعه المپیک کرمانشاه
وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمانشاه گفت:«سالن ۶هزار نفره، استخر چند‌منظوره و سوارکاری مجموعه المپیک استان کرمانشاه که از پروژه‌های مهم است، نیازمند بازدید و پیگیری بود.» حمید سجادی با اشاره به ۶هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در سراسر کشور تأکید کرد: «پروژه سوارکاری و استخر مجموعه المپیک کرمانشاه یکی از این ۶هزار پروژه است که اتمام آن نیازمند حدود ۶۰میلیارد تومان است و این پروژه هدیه بزرگی به ورزش‌های آبی (شنا، شیرجه و واترپلو) استان خواهد بود. امیدوارم پیش از المپیک پاریس، پروژه مجموعه المپیک کرمانشاه به اتمام برسد و بتوانیم جهت رویدادها و اردوهای بین‌المللی از آن استفاده کنیم.»

معرفی ۱۴ مسافر هفته اول لیگ ملت‌های والیبال
 بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ۱۴ سربازش برای هفته اول دور مقدماتی لیگ ملت‌ها را انتخاب کرد. او لیست ۲۵ نفره را به فدراسیون جهانی داد که محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن را برای حضور در هفته اول به میزبانی برزیل انتخاب کرد.
​​​​​​​
سفر تیم ملی کاراته به ارمنستان برای روادید امریکا
ملی‌پوشان تیم ملی کاراته برای دریافت روادید امریکا، راهی ارمنستان شدند. سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی، ذبیح‌الله پورشیب در وزن ۸۴-، سجاد گنج‌زاده ۸۴+، بهمن عسگری ۷۵-، حمیده عباسعلی ۶۸+ و سارا بهمنیار در وزن ۵۵- نمایندگان کاراته ایران در بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲ به میزبانی امریکا خواهند بود. مسابقات ورلد گیمز یا همان بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲، ۱۷ و ۱۸ تیرماه در بیرمنگام امریکا برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7916/21/614161/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها