سوژه


نقش مهم رئیس جمهور فرانسه در ماجرای امباپه
یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌های دنیای فوتبال پیرامون آینده کیلیان امباپه رخ داد، وقتی که ماندنش آنقدر برای فرانسوی‌ها مهم بود که امانوئل مکرون رئیس‌ جمهور این کشور با مهاجم ۲۳ ساله خروس‌ها صحبت کرد. رسانه‌ها قبل از تمدید قرارداد امباپه فاش کردند که او با مکرون صحبت کرده و حتی رئیس‌جمهور فرانسه به بازیکن پاری‌سن‌ژرمن توصیه کرده قراردادش را تمدید کند. این سؤال در ذهن خبرنگاران و مردم پیش آمده بود تا اینکه در کنفرانس خبری یک خبرنگار از او در همین مورد سؤال پرسید و امباپه گفت: «بله ما صحبت کردیم، او توصیه‌های خوبی به من کرد. آیا این توصیه‌ها تأثیر داشت؟ من برای او احترام زیادی قائل هستم، اما چون او به من گفت بمان تصمیم نگرفتم که بمانم. اما این یکی از دلایل ماندنم بود.» مکرون به نوعی غیرمستقیم کاری کرده که روی سرنوشت امباپه تأثیر بگذارد، ولی مهاجم جوان می‌گوید دلیل اصلی‌اش خواسته رئیس‌جمهور نبوده است.

کواچ، سرمربی جدید ولفسبورگ
باشگاه آلمانی ولفسبورگ با تأیید اخباری که از آخر هفته پیش بینی شده بود، اعلام کرد نیکو کواچ کروات سرمربی جدید این تیم خواهد بود. کواچ جانشین فلوریان کوهنفلد خواهد شد و قراردادی تا سال 2025 برای هدایت گرگ‌ها امضا می‌‌کند. کواچ در این باره گفت: «من فرزند بوندس‌لیگا هستم و انگیزه زیادی برای شروع دوره جدیدی با گرگ‌ها دارم.» کواچ بیشتر دوران بازی خود را در آلمان پشت سر گذاشته و با لباس تیم‌هایی چون بایر لورکوزن،‌ هامبورگ، بایرن‌مونیخ و هرتابرلین بازی کرده است. همچنین او به عنوان یک مربی سهم زیادی در موفقیت آینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا قهرمانی دوباره عقاب‌ها در جام حذفی آلمان داشت. کواچ پس از ترک بایرن شانس خود را در لیگ فرانسه با موناکو امتحان کرد. او پیش از این هدایت تیم ملی کرواسی را نیز برعهده داشته است.
​​​​​​​
مانه در  آستانه انتقال به بوندس‌لیگا
سادیو مانه ستاره آفریقایی لیورپول در مسیر انتقال به بایرن‌مونیخ قرار گرفته است. سایت اسکای اسپورت خبر داد ماجرای انتقال سادیو مانه به بایرن‌مونیخ به واقعیت مبدل خواهد شد. او که ستاره خط حمله لیورپول محسوب می‌شود مورد توجه سرمربی باواریایی‌ها قرار دارد و خودش هم رؤیای بازی در آلیانتس آرنا را در ذهن می‌پروراند. همه چیز در سه تا چهار هفته آینده مشخص خواهد شد و بعید نیست وداع مانه با آنفیلد با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو عملی شود. بایرن مونیخ در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. بایرن به دنبال تقویت خط حمله خود در تابستان است. سادیو مانه بازیکنی است که باواریایی‌ها امیدوار به جذب او در تابستان هستند. البته اسکالی می‌‌گوید انتقال مانه به مونیخ به شرایط روبرت لواندوفسکی نیز بستگی دارد. پولی که بایرن برای ماشین گلزنی خود به دست می‌‌آورد می‌‌تواند برای مانه سرمایه‌گذاری شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7916/21/614162/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها