خبر در خبر


ایرنا- علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی گفت: برای تسهیل شرایط ورود گردشگران خارجی، ستاد ملی کرونا شرط وارد شدن به کشور را گواهی 2 نوبت واکسیناسیون یا ارائه نتیجه منفی تست کرونا (PCR) عنوان کرد.
ایرنا- علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور پیامی در افتتاحیه پانزدهمین همایش انجمن دیرینه‌شناسی ایران و دومین همایش ملی تنوع زیستی دیرینه اعلام کرد: شناخت و معرفی گونه‌های جدید اکتشافی در مطالعات می‌تواند در تثبیت جایگاه علمی و شناساندن ذخایر ژنتیکی دیرینه کشورمان در سطح جهانی مؤثر باشد و منطقه فسیلی مراغه یک فرصت طلایی در این زمینه برای دانشمندان علم دیرینه‌شناسی و ژنتیک است.
فارس- سید محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود افزایش میزان فضای سبز، شاهد هستیم که کیفیت هوای ۲۵۰ روز از سال در مرز هشدار است و اگر این فضای سبز در سال‌های آینده 2 برابر شود به همان میزان نیز این آلودگی افزایش پیدا می‌‌کند چرا که تعداد خودروهایی که ساخته و اضافه می‌‌شود، افزایش پیدا می‌‌کند.
ایرنا - ولی جهانی، مدیـــرکل میـــــراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی گیلان با رد برخی اخبار منتشره درخصوص تخریب پل تاریخی سیاهرود، وضعیت استحکام پل را قابل‌قبول توصیف کرد و گفت: مرمت این پل در دست اقدام قرار گرفته و برای آن اعتبار درخواست شده است. برای مرمت اصولی این پل ۵۰۰ میلیون تومان برآورد هزینه شده است.
میراث‌آریا- سرهنگ ابوالفضل کهنسال، رئیس سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی از آمادگی بسیجیان برای حفاظت از آثار تاریخی استان خبر داد و گفت: بسیج در حفاظت و حراست از آثار و ابنیه تاریخی بویژه در مناطق روستایی و دورافتاده می‌تواند به میراث ‌فرهنگی کمک کند.
فارس- نرگس معدنی پور، عضو شورای اسلامی شهرستان شمیرانات گفت: با وجود اینکه 10 سال از اتمام مهلت بخشنامه شورای امنیت ملی برای وزارت نیرو به منظور بهبود وضعیت فاضلاب شهری و روستایی در این شهرستان گذشته، هنوز بیش از 70 درصد فاضلاب‌های شهر و روستا در این شهرستان کامل نشده و با مشکل روبه‌رو است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7916/17/614167/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها