هنرمندان در فضای مجازی


فضای مجازی در چند ساعت گذشته اختصاص داشت به ابرازهمدردی اهالی فرهنگ و هنر با قربانیان و حادثه دیدگان ساختمان متروپل آبادان و کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان.

تولدت مبارک خادم فرهنگ
دوم خرداد ماه سالروز تولد استاد محمد علی موحد بود و دوستداران این شاعر و ادیب عرفان‌پژوه، با انتشار تصویری از او، زاد روزش را در فضای مجازی شادباش گفتند. در صفحه شخصی دکتر شفیعی کدکنی که توسط ادمین هدایت می‌شود، ویدیویی مربوط به نکوداشت استاد موحد در آذرماه 1397 منتشر شده و در شرح آن آمده: «خادم فرهنگ ایران، باغبان مثنوی و پیر پاینده ادب و عرفان، دکتر محمدعلی موحد 99 ساله شد.» و درادامه شعری به سروده استاد کدکنی نوشته شد: «شاد و خرم دوم خرداد ما /روز میلاد مهین‌استاد‌ما/ آن موحد کاو به توحید نظر / جمع کرده جمله اضداد ما...» تهمورث پورناظری هم در زاد روز این مرد بزرگ نوشت: «باغبان مثنوی 99 ساله شد. مردان بزرگی چنین، در طول سده‌ها مردمان ایران را ایرانی نگه داشتند. آرزوی تندرستی و طول عمر برای استاد محمد علی موحد.

چهره‌ها
عماد توحیدی به مناسبت سوم خردادماه روز آزاد‌سازی خرمشهر موزیک ویدیویی منتشر کرده با عنوان «قلب وطن» با صدای علیرضا افتخاری و آهنگسازی عماد توحیدی و شعری از میلاد عرفانپور با تنظیم آرش صفری.

رضا داوود‌نژاد با انتشار پوستری متفاوت، به موضوع اهدای عضو اشاره کرده و درشرح آن نوشت: «اونا احتیاجی ندارن همراه شما بیان... شما می‌توانید اهدا کننده باشین...»

مختار سائقی با انتشار سکانسی از تله فیلم «صدا کن مرا» که روز جمعه ٢۶ فروردین ماه از شبکه۱ سیما پخش شد دراین باره نوشت: «احساس می‌کنم این تله‌فیلم مهجور واقع شد، چون نه تبلیغات خوبی داشت و نه سر ساعتی که اعلام شده بود پخش شد، خسته نباشید میگم به تمام گروه محترم و به تهیه کننده جوان و با مرام جناب امید واحدی‌فر و کارگردان جوان آقای محمدرضا زمانی‌پور که واقعاً هم کاربلد و هم بسیار انسان بودند، امیدوارم سعادت همکاری مجددی را با این گروه حرفه‌ای داشته باشم...»

حجت اشرف‌زاده هم در ادامه تور کنسرت هایش این بار اجرایی در سالن‌ نژاد فلاح کرج خواهد داشت که تاریخ آن 19 خرداد ماه است.
تهمورث پورناظری از ضبط اثر جدیدش خبر داده و با انتشار یک عکس دسته جمعی با حضور ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، بردیا کیارس، پدرام فر یوسفی و...نوشته ضبطی دلچسب و پرشور و حال با دوستان نازنینم.»

​​​​​​​چه خبر؟
سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، به طور اختصاصی از فیلیمو پخش می شود. پارسا پیروزفر از بازیگران این فیلم است. محمد کارت با انتشار تیزری از این فیلم با بازی آبان عسگری در نقش عاطی، مخاطبان را به تماشای قسمت اول این کار دعوت کرده است. این فیلم اقتباس شده از کتاب سالتو به نویسندگی مهدی افروزمنش است. سالتو حکایت مردمی است که در پستوی تاریک شهر زندگی می‌کنند اما زنده نیستند. فشار زندگی و اختلاف طبقاتی دیگر رمقی برای این مردم باقی نگذاشته است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7916/24/614292/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها