78 هزار شغل در تعاونی‌ها ایجاد شد


معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ سال گذشته 78 هزار فرصت شغلی در بخش تعاون ایجاد شد.
مهدی مسکنی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد اینکه چه تعداد اشتغال توسط بخش تعاون در کشور ایجاد شد، گفت: سال گذشته در قالب طرح‌های مختلف اشتغال ایجاد شده است و آنچه هدف‌گذاری شده بود در بخش تعاون 78 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شد که براساس سامانه‌های موجود 38 هزار فرصت شغلی به‌صورت مستقیم در تعاونی‌ها ایجاد شده است.
وی افزود: هدف‌گذاری برای امسال از 38 هزار شغل به رقم 45 هزار فرصت شغلی در سال‌جاری می‌رسد.
معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته در مجموع 78 هزار شغل در بخش تعاون و شرکت‌های تعاونی ایجاد شده است. مسکنی در مورد نقش تعاونی‌ها در سهام عدالت نیز عنوان کرد: در حال حاضر شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی فعال هستند و هم‌اکنون انتخابات مجامع آنها به‌صورت شهرستانی برگزار می‌شود و در حال انجام است.
وی ادامه داد: از قبل از عید 1400 معاون اول رئیس جمهور در مکاتبه‌ای با وزیر کشور خواستار کمک استانداری‌ها شد تا تمهیداتی فراهم کنند و انتخابات هیأت مدیره سهام عدالت به‌صورت شهرستانی برگزار شود که وزارت کشور نیز این شرایط را فراهم کرده است.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر انتخابات شهرستانی شرکت‌های سهام عدالت در برخی شهرها تمام شده و در برخی شهرها نیز در حال برگزاری است.
مسکنی در مورد اینکه انتخابات مرحله استانی و ملی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت کی برگزار می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان خردادماه سال‌جاری انتخابات شهرستانی تمام شود و بعد از آن وارد مرحله اتحادیه سهام عدالت استانی می‌شویم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7918/13/614620/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها