خبر در خبر



ایرنا- دکتر «پیتر کالدوِل»، دامپزشک معتمد مراکز حفاظت و تکثیر یوزپلنگ آفریقایی که در سفر ۵ روزه به ایران آمده با حضور در محل نگهداری توله یوز در پارک پردیسان، وضع سلامت، نوع تغذیه و نحوه وزن گرفتن این جانور را بررسی و نکات تجربی را به تیمارگران یوز ارائه کرد.
ایسنا- «میلاد خسروی» کارشناس ارشد بیوسیستماتیک جانوری و محقق ماهیان غیربومی ضمن روایت تاریخی کوچ ماهیان در زیستگاه‌ها می‌گوید: تغییرات اقلیمی و فعالیت‌های انسانی سبب شده‌اند تا مهاجرت ماهیان بیش از پیش به خطر بیفتد.
ایرنا- «لیلا جولایی»، رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان فارس گفت: لاشه یک خرس قهوه‌ای حدوداً یک‌ونیم ساله در جاده شیراز- اصفهان و حوالی سیوند که در اثر برخورد با خودروها کشته شده بود توسط مأموران محیط‌ زیست مرودشت یافت شد، یک خرس هم بر اثر شکار در اقلید تلف شده است.
تسنیم- «مصیب امیری»، مدیر ثبت و حریم آثار، حفظ و احیای میراث‌ معنوی و طبیعی با اشاره به چالش‌هایی در حوزه ثبت آثار و با انتقاد از اینکه تعداد آثار ثبتی کشور در مقایسه با سابقه تمدنی آن بسیار کم است، گفت: نسبت به کشورهایی با تمدن‌های مشابه در این حوزه ضعیف‌ عمل کرده‌ایم.
خبر آنلاین- «سرهنگ زین‌العابدین پشتیبان»، فرمانده انتظامی تکاب گفت: در دو هفته اخیر ۲ قلاده خرس در تکاب تلف شدند که در کمتر از ۱۰ ساعت قاتل این خرس‌ها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7918/17/614635/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها