اخبار


پولادگر: سازمان بازنشستگی درباره مرادی حکم نداده

سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش حضور علی مرادی در ریاست فدراسیون وزنه‌برداری را تأیید کرد. او گفت: «سازمان بازنشستگی کشور با گذشت چند ماه تاکنون پاسخی به درخواست وزارت برای مشخص کردن بازنشسته بودن مرادی نداده است و تا مشخص شدن این حکم مرادی می‌‌ماند. در نشستی هم که با مرادی و وکیل او برگزار شد، مستندانی به ما داد و مدعی شد که بازنشسته نیست و علاوه بر مرادی، نزدیک به ۴۰  نفر دیگر از مدیران در وزارت طبق اسناد و مدارک امسال بازنشسته می‌‌شوند.

رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا فردا در مشهد

دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و نایب رئیس جهانی، همراه دبیرکلش شوگوماران بامداد فردا برای تماشای جام امام رضا(ع) وارد مشهد می‌شود. او قرار است فردا و دو شنبه علاوه‌ بر تماشای رقابت دوومیدانی‌کاران حاضر در جام امام رضا(ع)، در مشهد با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم ملاقات داشته باشد و البته بازدید از امکانات و تجهیزات ورزش دوومیدانی شهر مشهد مقدس و حضور در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه جزو برنامه‌های او است.

قهرمانی دختران پاراتکواندو در امارات

دختران پاراتکواندو باقهرمانی در مسابقات بین‌المللی امارات، صاحب چهار سهمیه بازی‌های پارآسیایی هانگژو شدند.رقابت‌های بین‌المللی پاراتکواندو امارات که انتخابی پارآسیایی هانگژو بود پنجشنبه هفته قبل با حضور ۴۶ تکواندوکار از ۱۴ کشور در سالن التیقه شهر شارجه برگزار شد. تیم ملی پاراتکواندو دختران ایران با ترکیب مریم عبدالله‌پور، سحر قنبری، رزا ابراهیمی و لیلا میرزایی با چهار مدال طلای اوزان ۴۷-، ۵۲-، ۵۷- و ۶۵+ کیلوگرم و چهارسهمیه پارآسیایی هانگژو برگشت.

دبیر در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، همزمان با رقابت‌های جهانی در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی به میزبانی صربستان شرکت می‌کند.به گفته حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی بعد از جلسه‌اش با علیرضا دبیر، کشتی ایران در سال‌های اخیر توانسته دوباره در جمع سه تیم برتر دنیا باشد، اما متأسفانه خلأ حضور نماینده ایران در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی احساس می‌شود. با پیشنهاد او قرار شد تا بیشتر سوریان روی کارها و امور جاری و داخلی فدراسیون بویژه تیم‌های ملی کشتی باشد تا دبیر فرصت بیشتری برای اجرای برنامه‌های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با بقیه فدراسیون‌های ملی داشته باشد. هدف نهایی هم حضور یک نماینده از ایران در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی بود. قرار است رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی همزمان با رقابت‌های جهانی صربستان شرکت کند.

شروع اردوی آب‌های آرام

دور جدید اردوی تیم ملی آب‌های آرام از ۲ روز دیگر به میزبانی دریاچه آزادی شروع می‌‌شود. الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور، مهسا آذری، هدیه کاظمی، کیانا کمال‌زاده، پریسا محمدزاده، هیوا افضلی، مرجان کرمجانی، هدیه خیرآبادی، مائده شورگشتی، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، سپهر ساعتچی، پوریا شریفی، محمدنبی رضایی، عادل مجللی، شاهو ناصری، شایان حسینی و کیا اسکندانی نفرات دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر پدروسنا پارو خواهند زد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7918/21/614655/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها