دیگه چه خبر؟




ساختمان نمادین «متروپل»از آواربرداری تا زبان‌درازی

 خبر اول اینکه، یک فعال رسانه‌ای در صفحه مجازی خود نوشت: «این روزها مقامات ارشد دولت از معاون اول گرفته تا وزیر کشور بر سر ساختمان ویران متروپل آبادان حاضر شدند تا بحران را مدیریت و آواربرداری کنند و چه نمادین است این اتفاق! ساختمانی که در هشت سال دولت شیخ حسن روحانی با حمایت ویژه استاندار سوگلی او «غلامرضا شریعتی» با یک فساد آشکار مدیریتی ساخته شده و با زرق و برق و جیغ و هورا نیمه‌کاره افتتاح شد و اکنون بر سر شهروندان بی گناه آبادان فروریخته است. شاید نجابت ذاتی دولت رئیسی مانع از بازگو کردن حجم خرابی‌هایی که در این هشت سال بر سر مملکت آوار شده، باشد اما با تصویر متروپل چه باید کرد؟» وی در ادامه مطلب خود اظهار داشت: «اما امروز مشاور رسانه‌ای «رانده شده» سابق و وزیر «شنود!‍» ارتباطاتی شده سابق، مخاطبین مجازی و حقیقی را تحریک می‌کنند؛ اگر حساب و کتابی بود، حواریون منفورترین دولت تاریخ معاصر ایران زبان درازی نمی‌کردند‍!»

واکنش فرزند محسن رضایی به یک شایعه

 خبر دیگر اینکه، به دنبال حادثه آبادان، برخی رسانه‌های ضد انقلاب، مدعی شده‌ بودند که برادران عبدالباقی (مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان) با فرزند دکتر محسن رضایی ارتباط داشتند که «علی رضایی» ضمن تکذیب این دروغ، از کاربران فضای مجازی خواست که در دام رسانه‌های ضدانقلاب نیفتند. علی رضایی فرزند محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور نسبت به بازنشر این اتهام از سوی یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد و در توئیتی خطاب به او نوشت: «دوست عزیز؛ از اینکه در حمایت از مردم مظلوم خوزستان توئیت می‌کنید، سپاسگزاریم. بنده تنها پسر دکتر محسن رضایی هستم و هیچ عضوی از خانواده ما با موضوع عبدالباقی ارتباطی ندارد. اینگونه بی پروا تهمت زدن نه وجاهت شرعی دارد نه قانونی. لطفاً اصلاح فرمایید.» این تکاپوی ضد انقلاب همزمان پس از آن رقم خورد که معاون اقتصادی رئیس جمهور از ساعات اولیه حادثه آبادان با حضور میدانی در صحنه حادثه به دنبال مدیریت بحران بوده است.

نیویورک‌تایمز: اسرائیل به ترور صیادخدایی اعتراف کرد

 دست آخر اینکه، یک روزنامه امریکایی به نقل از منبعی آگاه نوشت که رژیم صهیونیستی به امریکا اطلاع داده که ترور شهید صیادخدایی کار آنها بود. به گزارش فارس، روزنامه «نیویورک تایمز» بامداد پنجشنبه از اعتراف رژیم موقت صهیونیستی به ترور شهید «حسن صیادخدایی» در تهران خبر داد. نیویورک‌تایمز در این‌باره گزارش داد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به دولت امریکا اطلاع داده‌اند که ترور شهید صیادخدایی، کار مأموران این رژیم بود. این روزنامه در گزارش خود نوشت: «سخنگوی نخست‌وزیری اسرائیل از اظهار نظر در مورد این قتل خودداری کرد. اما به گفته یک مقام اطلاعاتی آگاه، اسرائیل به مقامات امریکایی گزارش داده که پشت این قتل بوده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7918/5/614700/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها