افتتاح خط تولید وانت آریسان۲


خط تولید وانت آریسان۲ در شرکت ایران خودرو خراسان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، در مراسمی که با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، نمایندگان مجلس، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، رئیس سازمان صمت استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد، خط تولید وانت آریسان۲ افتتاح شد.
کیانوش پورمجیب، قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی در این مراسم با اشاره به دستورات ۸ گانه رئیس جمهور خاطر نشان کرد: با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای خرداد ماه سال‌جاری، تولید خودرو‌های ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو متوقف شده که این مهم علاوه بر کاهش تعداد خودروهای ناقص، باعث ارتقای ۲۵ درصدی کیفیت محصولات نیز شده است. او افزود: گروه صنعتی ایران خودرو در سال‌جاری، علاوه بر افتتاح خط تولید آریسان۲، از محصولات جدید دیگری نیز رونمایی خواهد کرد.
بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این مراسم عنوان کرد: تولید این محصول با تعداد روزانه ۲۰ دستگاه آغاز می‌شود و امیدواریم به مرور با افزایش تولید و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی جدید، در پایان سال«تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» بتوانیم به هدف ۴۰ هزار دستگاه در سال برسیم.
وی افزود: در استراتژی شرکت ایران خودرو خراسان هر سال معرفی و تولید یک محصول جدید در دستور کار بوده که امروز وانت آریسان۲ به سبد محصولات اضافه شده و با همراهی مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، امیدواریم در سال‌جاری دو محصول جدید دیگر را به سبد محصولات ایران خودرو اضافه نماییم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7930/12/616212/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها