اخبار


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:
کشور نیازمند حضور مؤثر نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویس کرمی در آیین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان پیشوا تصریح کرد: کارگران ستون و سنگ بنای جامعه و عامل اثرگذار توسعه و پیشرفت کشور هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران دستگاه‌های دولتی را اصلی‌ترین عامل در بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: دستگاه‌های دولتی باید تلاش کنند تا تسهیل‌گری در فضای کسب‌وکار تقویت شود و مسیر فعالیت تلاشگران حوزه تولید را که با سرمایه و بهره‌گیری از دانش خودشان و صرف هزینه و خدمت در این عرصه آمده‌اند، هموار کنند. در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان پیشوا تقدیر به عمل آمد.

روایت ویس‌کرمی از جلسه غیرعلنی:
عبدالملکی: حقوق ۶۰ درصد بازنشستگان حدود ۵۵ درصد افزایش یافته است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات بازنشستگان برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه دارد، گفت: به گفته عبدالملکی حدود ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند که حقوق آنها بین ۵۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است. مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه وزرا ابتدا توضیحاتی در مورد وزارت ذیربط ارائه و بعد به سؤالات نمایندگان پاسخ دادند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را در مورد ساز وکار افزایش حقوق بازنشستگان ارائه داد. وی تأکید کرد: به گفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه براساس قانون افزایش حقوق‌ها را اعمال کرده و این افزایش حقوق به نفع حداقل بگیران بوده است و تا حدود ۵۵ درصد به حقوق آنها افزوده می‌شود.  وزیر تأکید کرد که دولت برای حل مشکلات بازنشستگان برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه دارد.

میانگین افزایش حقوق کل بازنشستگان ۳۸ درصد است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: عبدالملکی میانگین افزایش حقوق کل بازنشستگان را ۳۸ درصد اعلام کرد. ویس کرمی ادامه داد: به گفته عبدالملکی حدود ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند که حقوق آنها بین ۵۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است. وی با بیان اینکه تلاش وزارت کار برای حل مشکلات بازنشستگان امیدآفرین است، اظهار داشت: وزارت کار تلاش دارد عدالت در پرداخت حقوق بازنشستگان را اعمال کند گرچه با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7930/13/616217/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها