ورود دادگستری به پرونده ضرب و شتم کارگر شهرداری علی‌آبادکتول


گرگان - در پی وقوع درگیری و ضرب و شتم کارگر شهرداری علی‌آبادکتول در محل ساختمان سازمان خدمات شهری و فضای سبز این شهرداری توسط برادر پیمانکار خدمات شهری، این شرکت و افراد مؤثر در درگیری تا اطلاع ثانوی از کار تعلیق شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در دو روز گذشته ویدیوی ضرب و شتم یک کارگر خدمات شهری شهرداری علی‌آبادکتول توسط برادر پیمانکار خدمات شهری این شهرداری به طور گسترده منتشر و باعث ناراحتی مردم استان گلستان شد.
پس از این اتفاق با دستور مقام قضایی، پیمانکار شهرداری و طرفین مؤثر در این درگیری تا اطلاع ثانوی از کار معلق شدند.
مــحمــد کوهستــــانـــی شهـــــردار علی‌آبادکتول اظهار کرد: شروع کننده درگیری کارگر بوده که به‌طور روزمزد کار می‌کرده و روز گذشته هم در محل کارش حاضر نشده بود و روز بعد پس از پیگیری‌های مسئولان شرکت در به شرکت مراجعه کرده و آنجا درگیری‌های لفظی به وجود آمد که به درگیری فیزیکی کشیده شد.
پس از وقوع این درگیری، دو طرف پرونده با حضور در مرجع انتظامی و قضایی شکایت خود را مطرح کرده و موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.حسینعلی ایزد دادستان علی‌آبادکتول هم تأکید کرد: علاوه‌بر پرونده ضرب و شتم از باب نقض حقوق شهروندی هم برای این موضوع پرونده تشکیل شده است.وی گفت: از شهردار هم درباره این حادثه توضیح خواسته شده و دستور پیگیری موضوع و ارائه گزارش فوری صادر شد و شهردار نیز تا زمان تکمیل تحقیقات پرونده، پیمانکار و سایر طرفین درگیر در این حادثه را از کار تعلیق کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7930/16/616225/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها