خبر در خبر


ایسنا- محسن امیری رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست لرستان گفت: سمندر لرستانی در وضعیت بحرانی قرار دارد. سمندر یکی از گونه‌های اندِمیک در خطر انقراض است که به لحاظ حفاظتی در وضعیت بحرانی قرار دارد. این گونه به علت محدودیت زیستگاه و اندازه جمعیت در رده حفاظت قرار گرفته است.
مهر- کارشناسان صنایع دستی می‌گویند ارائه آمار در حوزه صنایع دستی زمانی مثمرثمر خواهد بود که هم واقعی باشد و هم از آن بتوان استفاده کرد این مهم‌ترین خواسته آنها از معاونت جدید صنایع دستی نیز هست.
میراث آریا-«قویدل چوکانلو» مسئول واحد حقوقی و املاک خراسان شمالی از توقف عملیات تخریب و تجاوز به تپه تاریخی نوروز در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
ایسنا-پرویز گرشاسبی معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی، جذب سرمایه‌های خصوصی را یکی از مشکلات اساسی خواند و گفت: نمی‌توانیم سرمایه مردم را در حساب‌های دولتی جمع‌آوری کنیم و عملیات آبخیزداری انجام دهیم. در طرح جامع آبخیزداری پیش‌بینی صندوق احیای آبخیزداری در دستور کارقرار گرفته است چرا که می‌تواند از منابع مالی مختلف سرمایه استخراج کند به‌گونه‌ای که براحتی منابع مختلف غیردولتی داخلی و خارجی را برای احیای حوزه‌ها و حفاظت از حوضه آبخیز و اجرای آبخیزداری به کارگیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7930/17/616232/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها