تیم ملی


حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی فوتبال

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که پس از نشست اخیر مشترک ایران و قطر برای همکاری دو کشور در زمینه‌های مشترک به دوحه دعوت شده بود، بعدازظهر دیروز وارد این شهر شد و در فرودگاه بین‌المللی دوحه مورد استقبال مقامات وزارت ورزش قطر و سفیر ایران در دوحه قرار گرفت. سجادی به محض ورود به دوحه و بصورت مستقیم از فرودگاه راهی هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال شد و در کنار بازیکنان، کادر سرپرستی و کادر فنی حضور یافت. او با حضور در ورزشگاه القطر بازی ایران و الجزایر را از نزدیک تماشا کرد. دیدار با وزیر ورزش قطر و گسترش همکاری‌های مشترک دو کشور از جمله دیگر برنامه‌های دکتر سجادی در این سفر خواهد بود.

رونمایی از مربی جدید تیم‌ملی

تیم‌ملی فوتبال کشورمان دیشب در اولین دیدار دوستانه‌اش برای آماده‌سازی جهت حضور در جام‌جهانی 2022 قطر، به مصاف الجزایر رفت، اما تمرین شنبه‌شب ملى‌پوشان که در زمین مجموعه دانشگاه قطر دوحه برگزار شد، با 2اتفاق جالب همراه بود که یکی از آنها حضور شجاع خلیل‌زاده در تمرین و دیدار او با ملى‌پوشان بود. این بازیکن که به تازگی به الاهلى قطر پیوسته، در چند وقت اخیر دوران نقاهت خود را پس از مصدومیتش سپری می‌کند تا بزودی تمریناتش را با تیم جدیدش از سر بگیرد. در این تمرین که در آن دوربین‌هاى چند شبکه تلویزیونى بین‌المللى و دوربین تلویزیون فیفا نیز از آن تصویربرداری می‌کردند، کرونوسلاو رندولیچ دستیار جدید دراگان اسکوچیچ و عضو جدید کادر فنى تیم‌ملى نیز براى نخستین‌بار در تمرین تیم‌ملى ایران حضور یافت. این مربی ۴۸ساله متولد شهر وینکووسی کرواسی است که سابقه بازی در تیم‌های ریه‌کا، اوسیک، هایدوک اشپیلت، سیبنیک، NK زاگرب، اینتربلوک، کامن اینگراد، لوکو و وینوگرادار کرواسی را دارد. نکته مهم درباره رندولیچ این است که او در زمان سرمربیگری اسکوچیچ در فولاد، دو فصل با او همکاری کرد و البته بعد از آن هم سابقه مربیگری در العربی قطر و سرمربیگری ایسترا ۱۹۶۱، سیبنیک و گوریکا کرواسی را در کارنامه دارد. قهرمانی در لیگ دسته اول کرواسی موسوم به DRUGA NHL و صعود به لیگ‌برتر این کشور همراه با تیم سیبنیک در فصل
 ۲۰-۲۰۱۹ مهم‌ترین افتخار دوران مربیگری رندولیچ است.

شارژ روحی شاگردان اسکوچیچ

با درخواست و پیگیری‌های میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال و حمایت و دستور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پاداش معوقه بازیکنان تیم ملی از 3 بازی گذشته مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی پیش از دیدار با تیم ملی الجزایر به حساب بازیکنان واریز شد.

مهر تأیید سرمربی هال سیتی به مهاجم تیم ملی

نشریه «اسپور» ترکیه خبر داد که شوتا آرولادزه، سرمربی هال سیتی برای امضای قرارداد با اوزان توفان و اللهیار صیادمنش از باشگاه فنرباغچه مهر تأیید زد و مسئولان باشگاه انگلیسی برای رسمی کردن این انتقال وارد عمل شدند. صیادمنش در نیم فصل دوم از فنرباغچه به صورت قرضی برای مدت 6 ماه به هال سیتی منتقل شد. ستاره ایرانی هرچند در ابتدای حضورش در چمپیون شیپ با مصدومیت‌هایی مواجه شد ولی در ادامه توانایی‌هایش را نشان داد. صیادمنش در نیم فصل دوم تنها 6 بار فرصت بازی داشت و در اکثر بازی‌ها به عنوان یار ذخیره به میدان آمد ولی مؤثر ظاهر شد و در اولین حضور جدی‌اش برای هال‌سیتی در ترکیب اصلی موفق به گلزنی شد. طبق گزارش رسانه‌های انگلیس باشگاه هال سیتی برای جذب دائمی این ستاره ملی پوش ایرانی باید مبلغ 2 میلیون یورو به باشگاه فنرباغچه پرداخت کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7930/20/616246/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها