هنرمندان در فضای مجازی


پس از دو سال رکود کرونایی، سالن‌های نمایش و موسیقی روزهای شلوغی را تجربه می‌کنند و اهالی تئاتر و موسیقی هم درباره فعالیت‌های تازه‌شان در صفحات مجازی اطلاع‌رسانی می‌کنند.
چهره ها
علی شادمان تصویری از خود و محمد کارت در پشت صحنه «یاغی» را با این کپشن به اشتراک گذاشته است: «دوست دارم این لحظه رو، مرداد ماه، لیانشامپو، پا رو آسفالت می‌ذاشتیم نرم بود، کشتی خاکی می‌گرفتیم عشق می‌کردیم، «یاغی» بودیم همه.»

سهراب پورناظری از پیوستن رضا کیانیان به پروژه «سی صد» خبر داده است. او نوشته: «استاد رضا کیانیان در بخش تصویری «به پروژه «سی صد» پیوستند. در متن نمایش بخش رازآمیزی وجود دارد که با هنر ایشان بسیار دیدنی شده‌است. همیشه دوستدار هنرشان بودم، این همکاری و آشنایی بیشتر با شخصیت گرانمایه‌شان تبدیل به خاطره‌ای ماندگار شد در ذهنم.»

رضا بهبودی از تخفیف 30 درصدی بلیت نمایش «باغ» در تاریخ 28 خرداد برای دانشجویان خبر داده است. «کلیدای این باغو بریزید توی چاه و برید، برید رها باشید مثل باد! به من اعتماد کنید خانم» این عبارات بخشی از دیالوگ این نمایش است که بهبودی به اشتراک گذاشته است. «باغ» اثر گروه تئاتر «لیو» به کارگردانی حسن معجونی ساعت 20:30 در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌رود. وحید آقاپور، برنا انصاری، رضا بهبودی، داود پژمان فر، مهسا جمشیدی، هدیه حسینی‌نژاد، مازیار سیدی، آوا شریفی، کتایون طلایی، زینب عباسی، هومن کیایی و فرزانه میدانی بازیگران این نمایش هستند.

رضا داوود‌نژاد به بهانه پایان فصل سوم سریال «سرنوشت» با انتشار ویدیویی از پشت صحنه این سریال نوشته است: «دارا و کیسان عزیز کار کنار شما لذت بخش بود» دارا حیایی و کیسان دیباج بازیگران اصلی این سریال بودند.»

مجید توکلی ویدیویی از قسمت چهاردهم «مهمونی» و گپ و گفت اشکان خطیبی، شخصیت پشه و ایرج طهماسب به اشتراک گذاشته و نوشته: «اشکان یکی از مهمون‌های خوب ما در «مهمونی» بود که روبه‌روی عروسک درست و اندازه بازی کرد. نمونه‌ش همین یک دقیقه.»

قشنگ کامکار با اشتراک پوستر کنسرت «بی من مرو» از اجرای این کنسرت در تبریز خبر داده است. بر‌اساس اطلاعات ارائه شده در این استوری، حسام‌الدین سراج و اتابک عطری خوانندگان این کنسرت به سرپرستی اردشیر کامکار هستند. این کنسرت روزهای سه‌شنبه 21 خرداد و چهارشنبه یک تیرماه اجرا می‌شود.

بهزاد عبدی در استوری اینستاگرامش مخاطبانش را به دیدن و شنیدن دو ساعت موسیقی ارکسترال اپرای «دیو و دلبر» دعوت کرده است. تئاتر موزیکال «دیو و دلبر» به کارگردانی ماهان ‌حیدری و آهنگسازی بهزاد عبدی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

حمیدرضا شکاری به دنبال کننده صفحه اینستاگرامش توصیه کرده که کتاب «عاشقانه‌های پستی» از انتشارات فصل پنجم را تهیه کنند. او این شعر را هم از این کتاب به اشتراک گذاشته است: «ما الگوی مصرف را رعایت می‌کنیم، تو نامه‌ای نمی‌نویسی، من هم با همین اندوه کوچک می‌میرم.»

رضا اسماعیلی، بخشی از یکی از اشعارش را به اشتراک گذاشته است: «عریانی «حوا» را/ هوار زدیم/ به نجابت چشم‌های «آدم»/ شک نکردیم!»

محمود فرشچیان تصویری از طرح شیخ صنعان و دختر پارسا را به روایت عطار بازنشر کرده است. «رنج نیک فرجام» عنوانی است که استاد فرشچیان در سال 82 برای این نقاشی برگزیده است.

حمید فرخ‌نژاد از دریافت جایزه بهترین بازیگر آسیایی جشنواره «سپتیمیوس» خبر داده است. فیلم «میجر» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی‌پور و به‌تهیه‌کنندگی و با بازی حمید فرخ‌نژاد در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. داستان این فیلم درباره ورود یک سگ ردیاب آلمانی به اسکله گمرک است که به هیچ‌وجه قابل مذاکره و معامله نیست و این مسأله نظم شهر را برهم می‌زند.

تازه چه خبر
کارگاه نوشتن و داستان‌نویسی با حضور مسعود ملک‌یاری نویسنده و مترجم برگزار می‌شود. صفحه شورای کتاب کودک این خبر را اعلام کرده است. این دوره ویژه گروه سنی ۹ تا ۱۴سال است و به صورت آنلاین در 12 جلسه، روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7930/24/616277/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها