اخبار


تاریخ‌سازی دختر رکابزن پیست با برنز آسیا
لیلا حیدری در روز ناکامی رکابزنان مرد پیست، با مدال برنز تاریخی‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا جور آنها را کشید. در حالی که دیروز رکابزنان ملی‌پوش مرد در مواد کایرین جوانان، بزرگسالان و تعقیبی انفرادی بزرگسالان در حسرت مدال ماندند، لیلا حیدری دوچرخه‌سوار جوان در500 متر تایم تریل انفرادی بعد از رکابزنان کره و هند سوم شد تا صاحب اولین مدال تاریخی پیست زنان ایران در آسیا شود. گفتنی است دیروز مهدی محمدی و بهروز فرزاد، رکابزنان پیست ایران در پاراآسیایی صاحب یک طلا و یک نقره شدند. آنها با صعود به فینال چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی با پنج رکابزن هندی رقابت کردند که در نهایت مهدی محمدی و بهروز فرزاد به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و مدال برنز به دوچرخه سوار هند میزبان رسید.

تعیین تاریخ ثبت‌نام کاندیداهای کمیته ملی المپیک
هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسه آینده تاریخ نهایی شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات را تعیین می‌کند. انتخابات کمیته ملی المپیک 6 شهریور برگزار می‌شود، اما هیأت اجرایی کمیته هنوز تصمیمی درباره تاریخ نهایی شروع ثبت‌نام کاندیداها نگرفته و قرار است در جلسه هفته آینده، آن را نهایی کند. هیأت اجرایی بین ۲۰ تا ۳۰ تیر یک روز را برای شروع ثبت‌نام‌ها انتخاب می‌کند. البته تاریخ ثبت‌نام‌ها باید ۴۵ روز قبل از انتخابات باشد ودعوتنامه‌ها هم یک ماه قبل از برگزاری مجمع باید برای اعضا فرستاده شود.

تیراندازان تپانچه در اردو
تیراندازان تپانچه برای رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک، دیروز تمریناتشان را در سایت فدراسیون از سرگرفتند. جواد فروغی، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، وحید گل‌خندان و امیر جوهری‌خو، گلنوش سبقت‌الهی، هانیه رستمیان، زینب طوماری، مهدیسا برزگر و مینا قربانی تیراندازانی هستند که تا 16 روز زیر نظر محسن نصر اصفهانی سرمربی تپانچه در سالن 80 خط مجموعه آزادی تهران تمرین می‌کنند. مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک مهرماه در مصر برگزار می‌شود.

تیم ملی تکواندو امروز راهی کره جنوبی می‌شود
تیم ملی تکواندو عصر امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی چانچئون کره جنوبی می‌شود. اعضای تیم ملی در دو بخش کیوروگی و پومسه راهی این کشور خواهند شد. مهدی حاجی موسایی، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، دانیال بزرگی، امیرمحمد بخشی، علیرضا نادعلیان، مبینا نعمت‌زاده، ناهید کیانی، زهرا شیدایی، نسترن ولی‌زاده، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده ترکیب تیم کیوروگی کشورمان در این مسابقات را تشکیل خواهند داد. این مسابقات از 2 تا 7 تیر برگزار خواهد شد.
​​​​​​​
ملی‌پوش کشتی فرنگی لژیونر شد
سجاد عباس‌پور، ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو با تیم ماینتس آلمان قرارداد بست. عباس‌پور که سال گذشته در وزن 55 کیلوگرم نظر محمد بنا را جلب کرده و به عضویت تیم ملی فرنگی در پیکارهای جهانی نروژ درآمد راهی آلمان شد. ماینتس که سال گذشته نایب‌ قهرمان بوندس‌لیگا آلمان شد، این فصل کشتی‌گیر ایرانی را در اختیار خواهد داشت. عباس‌پور مدال طلای جام وهبی امره ترکیه، قهرمانی آسیا در تاشکند، نقره جهانی زاگرب کرواسی و نایب قهرمان جوانان جهان را در پرونده دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7936/21/617032/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها