هنرمندان در فضای مجازی


اطلاع‌رسانی درباره تازه‌‌های بازار نشر، فیلم‌های روی پرده و نمایش‌های روی صحنه همچنان مؤلفه تکرارشونده در پست‌های اینستاگرامی اهالی فرهنگ و هنر است.

چهره ها
سپند امیرسلیمانی تصویری از خود و نگار فروزنده در سریال «من یک مستأجرم» را به اشتراک گذاشته و خاطرات آن را مرور کرده است: «سریال من یک مستأجرم که سال ٨٣ ساخته شد و هم خودش موندگار شد هم رفاقت ما. امیر، سعید، خانم کتایون، خانم رهنما، نیما تارخ و نگار فروزنده که تا امروز رفیق‌هاى درجه یکى براى من بودن، در کنار اونا مهران مهام که تا همین امروز داریم باهم کار می کنیم و این دوستى هم یادگار من یک مستأجرمه، یاد پریسا خانم بخت آور بخیر. من همیشه دوست داشتم این سریال سرى دوم داشت.»

علیرضا ثانی‌فر از اکران سراسری «قصیده گاو سفید» در اسپانیا خبر داده است. فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی از دهم ژوئن اکران سراسری خود را در سینماهای اسپانیا آغاز کرده است.

بهرام رادان تصویری از پشت صحنه سریال «جیران» را منتشر کرده که در آن به همراه مهدی شیری به نقطه‌ای خیره شده‌اند و خطاب به او نوشته: «به کجا می نگری خواجه باشی خوش تیپ؟ کیا جیران رو دنبال می کنن؟ کلی اتفاق جذاب در راهه...»

یوسف حاتمی‌کیا هم که متولد روزهای پایانی خرداد است با این عبارات از سی سالگی خداحافظی کرده: «سی سالگی پرتلاطم بدرود، تو برای من پر بودی از عشق، فراق، غم، آرامش، از دست دادن و به دست آوردن»

هومن بهمنش تصویری از پشت صحنه «شیرین» عباس کیارستمی را بازنشر کرده و نوشته: «پشت دوربین در دل تاریکی و جوانی.»

علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف پس از برگزاری چند اجرای زنده و تولید آثار مشترک، قرار است یک اجرای ویژه در بوداپست داشته باشند. علیرضا قربانی این خبر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است».

حسن معجونی اعلام کرده که اجرای نمایش «باغ» تمدید شده است. طبق اطلاعاتی که او منتشر کرده اجرای نمایش «باغ» به کارگردانی حسن معجونی که قرار بود روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد به پایان برسد، تمدید شد. همچنین ساعت اجرای این اثر نمایشی از ۲۰:۳۰ به ۱۹:۳۰ تغییر کرد. نمایش «باغ» روایتی از نمایشنامه «باغ آلبالو» اثر آنتوان چخوف است. در این نمایش رضا بهبودی، بهناز جعفری، وحید آقاپور، هومن کیایی، مازیار سیدی، آوا شریفی، کتایون طلایی، هدیه حسینی‌نژاد، برنا انصاری، مهسا جمشیدی، داوود پژمان‌فر، سردار سرمست و زینب عباسی ایفای نقش می‌کنند.این نمایش در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران روی صحنه می‌رود.
«تازه‌های نشر»
شماره جدید نشریه شیرازه کتاب با عنوان «کتاب در قاب رسانه» منتشر شد. مرکز ارتباطات و تشکیلات مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شماره جدید «شیرازه کتاب» به موضوع سهم کتاب در رسانه‌ها و چگونگی فعالیت رسانه‌ای برای #کتاب پرداخته است. طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه اینستاگرام مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پرونده ویژه این شماره اهمیت و ضرورت توجه به رسانه در حوزه کتاب و نشر بررسی شده است. #شیرازه_کتاب پس از بیان مقدمه‌ای با موضوع ورود به دنیای رسانه و تبلیغات، از نویسندگان و ناشران و تمام فعالان این حوزه درخواست کرده تا از فضای بی‌نهایت رسانه‌ها غافل نشوند و از آن استفاده کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7936/24/617093/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها