دیگه چه خبر؟


همکاری آلمان با صهیونیست‌ها برای اخراج معاون مرکز اسلامی

 خبر اول اینکه، مقامات شهر هامبورگ در آلمان در اقدامی اسلام ستیزانه و هماهنگ با صهیونیست‌ها حکم اخراج معاون مرکز اسلامی هامبورگ را صادر کردند. به گزارش فارس، روزنامه «هامبورگر مورگن پست» در اقدامی همراستا با رژیم موقت صهیونیستی مدعی شد که «سید سلیمان موسوی‌فر» معاون مرکز اسلامی هامبورگ از سازمان‌های تروریستی و شیعه حمایت می‌کرد و ویدیوهای تبلیغاتی را در فیسبوک به اشتراک می‌گذاشت. به نوشته این روزنامه، وی اگر بزودی آلمان را ترک نکند با مجازات‌های سنگینی روبه‌رو خواهد شد و در صورت تخطی از این قانون، ممکن است به سه سال زندان محکوم شود. به نوشته هامبورگر مورگن پست، موسوی فر چهار سال پیش در تظاهرات ضد اسرائیلی شرکت کرده و با اعضای حزب‌الله لبنان نیز در تماس بوده است. مرکز اسلامی هامبورگ، یکی از مهمترین مؤسسات اسلامی در آلمان و قدیمی‌ترین مسجد شیعیان در اروپاست.


رئیس‌جمهور آرژانتین معترف شد
هواپیمای ونزوئلایی هیچ ارتباطی با سپاه قدس نداشت

 دست آخر اینکه، باوجود تلاش رسانه‌های رژیم صهیونیستی برای دروغ پردازی علیه ایران با داستان‌سرایی درباره هواپیمای ونزوئلایی، رئیس جمهور آرژانتین تصریح کرد که هواپیمای ونزوئلایی که هفته گذشته در این کشور فرود آمده بود هیچ ارتباطی با نیروی قدس سپاه ایران نداشته است. به گزارش ایسنا، «آلبرتو فرناندز» در گفت‌وگو با شبکه ۱۰ رادیو این کشور در پاسخ به سؤالی پیرامون یک هواپیمای ونزوئلایی که هفته گذشته در منطقه‌ای نزدیک به بوئنوس‌آیرس به زمین نشسته بود، خاطرنشان کرد: فرود آمدن این هواپیمای باری با سرنشینان ایرانی و ونزوئلایی در آرژانتین، ارتباطی با نیروی قدس سپاه پاسداران ایران نداشته و تنها به دلیل مشکلات مربوط به سوخت‌گیری بوده است. وی در ادامه افزود: هیچ مسأله غیرعادی در رابطه با این هواپیما وجود نداشته و تنها مشکل آن سوخت‌گیری به دلیل تحریم‌های امریکا علیه ونزوئلا بوده است.
هفته گذشته برخی رسانه‌های داخلی در آرژانتین ادعا کردند که یک هواپیمای ونزوئلایی از نوع بوئینگ۷۴۷ که متعلق به خطوط هوایی ماهان ایر است در فرودگاهی در نزدیکی بوئنوس‌آیرس، پایتخت آرژانتین متوقف شده است که ۷ خدمه ایرانی و ۹ نفر ونزوئلایی در آن حضور داشته‌اند. هواپیمایی ماهان اما اعلام کرد که این هواپیما یک سال است به یک شرکت ونزوئلایی فروخته شده است.
پس از آن خبرگزاری فرانسه مدعی شد که به دلیل شباهت نام یکی از خدمه با عضوی از نیروی قدس سپاه گذرنامه‌های‌شان توقیف شده و به آنها اجازه ورود به خاک آرژانتین داده نشده بود. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم بدون ذکر هیچ منبع و سندی مدعی شد که خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی قصد انجام عملیات و حمله به جوامع یهودی در آرژانتین را داشته و با همین هدف به کشورهای امریکای جنوبی سفر کرده‌اند. این شبکه تلویزیونی مدعی شد که این خدمه ایرانی اعضای نیروی قدس سپاه هستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7936/5/617107/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها