اخبار


اسکوچیچ از ایران رفت

پس از پایان اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر، دراگان اسکوچیچ و دستیارانش همراه با سایر اعضای تیم به تهران بازگشتند. سرمربی تیم ملی پنجشنبه هفته گذشته نشستی را با میرشاد ماجدی، درمورد برنامه‌های آماده‌سازی شاگردانش قبل از جام جهانی 2022 قطر برگزار کرد. ضمن اینکه کرونوسلاو رندولیچ، ماریو تات و ملادن زگانیر، سه عضو کروات کادرفنی نیز قرارداد خود را تا پایان جام جهانی با فدراسیون فوتبال به امضا رساندند. پس از این اتفاقات اسکوچیچ صبح دیروز همراه با رندولیچ به کرواسی بازگشت و دو دستیار دیگر وی تات و زگانیر نیز با خروج از ایران به مرخصی رفتند. ظاهراً قرار است اسکوچیچ حدود 20 روز تا یک ماه دیگر به ایران بازگردد تا اردوهای آتی تیم ملی را پیگیری کند.

کاپیتان تیم ملی در رادار باشگاه ترکیه‌ای

رسانه‌های یونان دیروز از اقدام باشگاه سامسون اسپور ترکیه برای جذب کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه آ.اک یونان خبر دادند. اما به نظر می‌رسد این باشگاه ترکیه‌ای تنها به دنبال یک بازیکن ملی‌پوش ایرانی آ.اک نیست، بلکه احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز در رادار این باشگاه قرار دارد. طبق گزارش سایت «transfergeeks» یونان، احسان حاج‌صفی هم در رادار سامسون اسپور ترکیه قرار گرفته و این باشگاه علاوه بر مذاکره با انصاری‌فرد به دنبال این مدافع ایرانی آ.اک نیز است. کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی 3 بازیکن ملی‌پوش ایرانی آ.اک هستند. انصاری‌فرد طبق گزارش رسانه‌های یونان در لیست فروش قرار گرفته ولی موضع باشگاه یونانی در قبال حاج‌صفی مشخص نیست.

دو ایرانی در جمع ۷ آسیایی برتر  فوتبال اروپا

فوتبال آسیا روز به روز در حال کم کردن فاصله خود با فوتبال روز دنیا است. خیلی از بازیکنان آسیایی در فصل جاری در فوتبال اروپا نشان دادند چیزی از بازیکنان بزرگ کم ندارند و رفته رفته باید بهای بیشتری به این بازیکنان داد. بر همین اساس نشریه انگلیسی استار در گزارشی به معرفی ۷ بازیکن برتر فوتبال آسیا پرداخت که در اروپا عملکرد خوبی ارائه داده‌اند که نام مهدی طارمی و صادق محرمی در جمع این ۷ بازیکن آسیایی برتر در فوتبال اروپا دیده می‌‌شود. این نشریه درخصوص عملکرد خوب  طارمی در پورتو نوشت: «مهدی طارمی بازیکن باکیفیتی است که در پورتو درخشش خوبی در این فصل داشت. ملی‌پوش ایرانی در سال 22-2021 به این موفقیت دست یافت. مهدی طارمی در این فصل در ۴۸ بازی در تمامی رقابت‌ها، برای پورتو ۲۶ گل زد. این بهترین عملکرد دوران باشگاهی طارمی بوده است. طارمی با باشگاه پورتو قهرمان لیگ پرتغال و جام حذفی پرتغال شد. این موفقیت قطعاً برای او بسیار ارزشمند است.» علاوه بر این نشریه استار عملکرد محرمی را این گونه توصیف کرد: «صادق محرمی بازیکن ایرانی موفق دیناموزاگرب است. او در این فصل تیمش را به قهرمانی در لیگ کرواسی رساند. محرمی در این فصل فرصت‌های زیادی برای حضور در ترکیب تیمش داشت. او در ۱۰ مسابقه به میدان رفت و در آن رقابت‌ها موفق شد دو پاس گل نیز بدهد.» همچنین این نشریه سون هیونگ مین (تاتنهام)، تاکومی مینامینو (لیورپول)، دائیچی کامادا (اینتراخت فرانکفورت)، ماکوتو‌هاسبه (اینتراخت فرانکفورت) و کیوگو فوروهاشی (سلتیک) را جزو دیگر بازیکن برتر آسیا دانست که در لیگ‌های اروپایی عملکرد خوبی داشتند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7936/20/617140/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها