سارق طمعکار به دام افتاد


گروه حوادث/ سارق خودرو که پس از سرقت‌هایش با مالکان تماس می‌گرفت و به بهانه پس دادن خودرو از آنها اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، هفته گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 154 چیتگر از سرقت خودرواش خبر داد و گفت: چند روز قبل خودروام سرقت شد و موضوع را به پلیس هم خبر دادم، اما امروز فردی با من تماس گرفت و مدعی شد می‌داند خودروام کجاست و اگر پولی را که می‌خواهد به او بدهم محل خودرو را به من می‌گوید. اول توجهی کردم و فکر کردم دروغ می‌گوید اما وقتی تماس‌ها تکرار شد مطمئن شدم او خودش سارق خودروام است و می‌خواهد اخاذی کند.
 سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه متهم، تیم مجربی از مأموران با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه به مخفیگاه متهم مراجعه و او را دستگیر کردند که در بررسی اولیه از محل 2  دستگاه خودروی مسروقه کشف شد. متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت و اخاذی از مالباختگان و سرقت 2 دستگاه خودرو اعتراف کرد و مالباختگان نیز شناسایی شدند.
سرهنگ لطیفی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7968/19/621356/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها