اخبار


وزیر اطلاعات هشدار داد
مجازات؛عاقبت کمک به دشمنان ایران

وزیر اطلاعات در سفر به استان کردستان، با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و گفت: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند، منتظر تلافی باشند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب در جلسه شورای تأمین استان با اشاره به مزدوری گروهک‌ها برای رژیم صهیونیستی افزود: گروهک کومله به عنوان مزدور رژیم صهیونیستی عمل می‌کند. وزیر اطلاعات، جنگ کنونی علیه نظام اسلامی ایران را جنگ ترکیبی خواند و گفت: امریکا با استفاده از جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه به دنبال احیای سلطه تضعیف شده خود در منطقه است که با شکست مواجه شده است. حجت‌الاسلام خطیب استفاده از ظرفیت رسانه ملی و شخصیت‌های فرهنگی و فضای مجازی را برای افشای جنایات گروهک‌های ضد انقلاب و تشریح خدمات و موفقیت‌های کشور در قالب جهاد تبیین ضروری دانست. وزیر اطلاعات تأکید کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از هرگونه تحرکات دشمن به‌خوبی آگاهند و اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی است.
وی همچنین با بیان اینکه اطلاعات مردم پایه و امنیت مردم محور، راهبرد وزارت اطلاعات است، گفت: نگاه به کردستان امنیتی نیست و تلاش دولت افزایش رضایتمندی مردم و حل مشکلات معیشتی آنان است. در پایان جلسه شورای تأمین استان از زحمات مدیر کل سابق اطلاعات استان قدردانی و مدیر کل جدید اطلاعات استان معرفی شد. وزیر اطلاعات در ادامه سفر خود با نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی دیدار کرد. وزیر اطلاعات در این دیدار اظهار کرد: دشمن با  ایجاد دوگانه‌سازی‌های کاذب با تمام توان خود به دنبال استفاده از قومیت‌ها ومذاهب به عنوان یک چالش در برابر ملت ایران است لکن استقامت و هوشیاری مردم سبب خنثی سازی این توطئه‌ها شده است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به امنیت مطلوب در استان کردستان، ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان موجبات تحول اقتصادی این استان فراهم شود.ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج هم از تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی برای برقراری امنیت پایدار در استان قدردانی کرد.

 نذیری اصل؛ نماینده جدید ایران در آژانس انرژی اتمی

محسن نذیری اصل به عنوان سفیر جدید و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل متحد در وین و همچنین نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تعیین شد.
نذیری اصل دانش آموخته دکترای حقوق بین‌الملل است و پیش از این به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو فعالیت کرده است. او سابقه حضور در چندین مأموریت در حوزه سازمان‌های بین‌المللی را در پرونده کاری خود دارد. وی پیش از این به عنوان مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت کرده است. رئیس دبیرخانه مرجع شیمیایی در وزارت امور خارجه از دیگر سمت‌های نذیری اصل بوده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7968/2/621431/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها