لیگ جزیره


چلسی به دنبال دو بازیکن بارسلونا

چلسی سخت به دنبال جذب دو بازیکن از بارسلونا است. آنها فرنکی دی‌یونگ و پیر-امریک اوبامیانگ را زیر نظر گرفته‌اند. توماس توخل بر این باور است که ‌هافبک هلندی بارسا می‌تواند خط میانی تیمش را تقویت کند و به همین دلیل می‌خواهد او را در تیمش داشته باشد. با رفتن کاسمیرو به منچستر یونایتد، بسیار بعید است که دی‌یونگ هم راهی این باشگاه شود. آن‌ها همچنین اوبامیانگ را هم برای خط حمله خود می‌خواهند
.
 چلسی هوادار خود را محروم کرد

باشگاه چلسی، یکی از هواداران خود را به دلیل اقدامش علیه ستاره کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام نقره‌داغ کرد.  شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد؛ باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که دارنده بلیت فصل برای تماشای بازی‌های این فصل آبی‌پوشان لندنی است  به دلیل توهین نژادپرستانه به هیونگ‌مین سون، بال کره‌ای تاتنهام در بازی هفته گذشته دو تیم، به مدت یک فصل از حضور در ورزشگاه استمفوردبریج محروم کرده است. تیم‌های چلسی و تاتنهام یکشنبه هفته گذشته در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم به تساوی 2-2 انجامید.

قرارداد جدید سیلوا با منچسترسیتی؟

شایعات پیرامون آینده برناردو سیلوا در منچسترسیتی ادامه دارد. بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن این بازیکن 28ساله را می‌خواهند، هرچند که به نظر می‌رسد او دست کم در کوتاه‌مدت، در باشگاه سیتی بماند. این بازیکن چهره‌ای کلیدی در این باشگاه است و سران سیتی می‌خواهند قراردادی جدید با او امضا کنند تا فعلاً دست باشگاه‌های دیگر از او دور باشد. پپ گواردیولا و مقامات سیتی حاضرند دستمزد او، که 150 هزار پوند در هفته است را دوبرابر کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7985/21/623636/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها