فروش بلیت هوایی اربعین با محدودیت عرضه


معاون سازمان هواپیمایی ضمن تکذیب انصراف شرکت‌های هواپیمایی از فروش ۶ میلیونی بلیت‌های تهران- نجف گفت: تصمیم بر این است تا فروش بلیت در یک روز انجام نشود و با ایجاد ظرفیت جدید در روزهای آتی هم ادامه داشته باشد.
فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب (6 میلیون تومان) از روز گذشته آغاز شد. به منظور جلوگیری از فروش چارتری بلیت پروازهای اربعین، فروش بلیت فقط توسط شرکت‌های هوایی مجاز است اما متقاضیان از عدم دسترسی به بلیت ۶ میلیون تومانی در سایت شرکت‌های هواپیمایی گلایه کردند. حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی درباره محدودیت عرضه بلیت‌های اربعین گفت: اگر بخواهیم همه ظرفیت را یکجا روی سایت برای فروش عرضه کنیم محدودیتی وجود ندارد اما اینکار عاقلانه نیست. وی گفت: با توجه به درخواست و تقاضای زیاد برای خرید بلیت، نحوه فروش طوری مدیریت شد تا عرضه یک روزه انجام نشود و  بلیت‌ها در روز اول تمام نشود؛ مانند شیوه‌ای که در فروش خودرو وجود داشت و تمام ظرفیت در یک روز به فروش می‌‌رفت. ما تصمیم داریم در روزهای آینده نیز بلیت پیدا شود.
خوشخو تأکید کرد که این نحوه فروش و عرضه بلیت اربعین با نرخ مصوب با این هدف است که بلیت فقط به مصرف‌کننده برسد.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: روز گذشته فقط بخشی از ظرفیت صندلی پرواز در مسیرهای نجف و بغداد آزاد شد و با توجه به درخواستی که در بازار وجود دارد حتماً از شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهیم با بازنگری در وضعیت پروازها ظرفیت جدید در مسیرهای اربعین اضافه شود که طبیعتاً ظرفیت جدید در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی گفت: تا روز آخر اربعین درخواست پرواز وجود دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7996/11/625507/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها