مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز


گروه حوادث/ همزمان با کشف جسد پسر جوان پشت فرمان خودرو در شهر پاریز سیرجان، دادستان این شهر از رسیدگی ویژه به پرونده خبر داد.
محسن نیک‌ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در رابطه با مرگ یک فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
دادستان سیرجان اضافه کرد: آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳ چهارشنبه ۹ شهریورماه با مادرش بوده و جنازه وی چند ساعت بعد در خودروی شخصی‌اش پیدا شده است.
این مقام قضایی با بیان اینکه رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار دادستانی قرار دارد، گفت: افراد از گمانه‌زنی‌های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب کنند و با اظهارنظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده‌ها نشوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
وی در پایان اعلام کرد: گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7996/19/625537/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها