اخبار


تیراندازان تپانچه دوباره در اردو

تیراندازان تپانچه جوان و نوجوان ایران امروز با شروع اردوی جدید تمریناتشان را در سایت مجموعه ورزشی آزادی از سر می‌گیرند. شایان تمدن، مانی خزائلی، امیرحسین تنگستانی، محمدرضا احمدی، پارسا قربانی، مهدیسا برزگر، روژان شاه‌حسینی، آیلین قلی‌زاده، پری ماه اکبری و آرمیتا پورسرتیپ، تیراندازان پسر و دختر اردونشین هستند که از امروز برای 12 روز زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

دو مدال نقره حنیفه لو درپرورش اندام آسیا

وحید حنیفه لو ملی‌پوش پرورش اندام ایران با دو مدال نقره اش، چراغ مدال‌ها را برای ایران درقهرمانی آسیا گرفت. پنجاه و پنجمین دوره مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان شروع شد و ملی پوشان ایران دیروز در رشته فیتنس با رقبایشان مسابقه دادند که وحید حنیفه‌لو اولین ملی پوش ایرانی بود که در قرقیزستان مدال فیگور و حرکات نمایشی فیتنس اسپرت را گرفت.

امضای تفاهمنامه ساعی با رئیس فدراسیون جهانی

تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی در حاشیه رقابت‌های گرندپری پاریس به امضا رسید. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که به دعوت رئیس فدراسیون جهانی تکواندو برای امضای تفاهمنامه بشردوستانه راهی فرانسه شده است، عصر جمعه در حاشیه روز اول رقابت‌های گرندپری، با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه که دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور داشت، درخصوص راه‌اندازی کمپ بین‌المللی پناهجویان در ایران بحث و تبادل‌نظر شد و در نهایت تفاهمنامه همکاری در همین خصوص به امضای هادی ساعی و رئیس فدراسیون جهانی رسید.

جان در انتظار تماس سعید علی حسینی
​​​​​​​
پیمان جان، ملی پوش سابق وزنه‌برداری ایران در انتظار دعوت سعیدعلی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در اردو است. نفر سوم دسته ۱۰۹ کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی که قبلاً برای قهرمانی آسیای بحرین اعلام آمادگی کرده بود، یکی از چهار ملی‌پوشی است که به اردو دعوت نشده. جان با‌وجود عدم دعوتش تمریناتش را تنها انجام می‌دهد تا در صورت دعوت برای قهرمانی جهان کلمبیا آماده باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7996/21/625556/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها