هنرمندان در فضای مجازی


چهره‌ها
هوتن شکیبا، بازیگر سینما و تئاتر که طی سال‌های اخیر توانسته در جلب نظر تماشاگران و منتقدان سینما موفق ظاهر شود فیلم کوتاهی درباره آیین اکران مردمی فیلم ابلق را بازنشر کرده است. در توضیحات همراه با این فیلم هم نوشته:«آیین اکران مردمی و سپاس از استقبال پرشور مخاطبان ابلق، ساخته تحسین شده نرگس آبیار، روز دوشنبه 14 شهریور ساعت 19 تا 22 در پردیس سینمایی کوروش برگزار می‌شود.» آن‌طور که در اطلاعات مندرج در صفحه این هنرمند آمده علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

یوسف حاتمی‌کیا، نویسنده و کارگردان سینما مطلبی از صفحه علی بحرینی، نویسنده و ترانه‌نویس را درباره فیلم «شب طلایی» استوری کرده است. شب طلایی از جمله فیلم‌هایی است که به تازگی اکران آن شروع شده و کارگردانی آن را یوسف حاتمی‌کیا به عهده داشته است. در بخشی از این نوشته آمده: «ندیدن شب طلایی برای کسانی که سینمای ایران را به طور جدی دنبال می‌کنند از دست دادن یک فرصت است. به نظرم درباره اولین فیلم یوسف حاتمی‌کیا می‌توانیم حرف‌های مهمی بزنیم. او با شب طلایی به فیلمسازان سینمای ایران پیشنهاد می‌دهد که توانایی‌های مریم سعادت و یکتا ناصر را از زاویه‌ای دیگر نگاه کنند.» متن کامل این نوشته را می‌توانید با مراجعه به صفحه یکی از این دو فرد بخوانید.

مجید ناظم‌پور، پژوهشگر موسیقی و آهنگساز مطلبی به نقل از یوسف مروتی دیگر فعال عرصه موسیقی را استوری کرده که حاکی از دریافت تقدیرنامه‌ای تازه است. در این مطلب آمده: «استاد مجید ناظم‌پور جزء نوادر عودنوازی کشور هستند، به امید روزی که بتوانیم قدردان این استاد بزرگ باشیم.» خود ناظم‌پور هم در این رابطه دست به انتشار تصاویری از دریافت تقدیرنامه مذکور زده که در توضیحات آن نوشته:«تقدیم به همه مردم ایران.» او در یکی از این عکس‌ها در حال دریافت تقدیرنامه‌ای از استاد خالد السام مدیر مرکز شئون الموسیقی وزارت فرهنگ کشور قطر دیده می‌شود.

محمد کارت، کارگردان فیلم یاغی دست به انتشار تصویری از پشت صحنه مجموعه یاغی زده، یاغی چندی است که به میزبانی شبکه نمایش خانگی میهمان خانه‌های ایرانیان شده است. او در توضیحات تصویر مذکور به درج اطلاعات چندانی دست نزده و تنها به تگ کردن علی شادمان، بازیگر نقش جاوید در این مجموعه اکتفا کرده است.

همایون شجریان، خواننده موسیقی ایرانی هم در تازه‌ترین استوری خود به نکاتی درباره کنسرتی که قرار شده به خوانندگی وی در ونکوور برگزار شود اشاره کرده است. در بخشی از توضیحات این استوری آمده:«دوستان عزیز و گرامی در پی اطلاع‌رسانی روز جمعه در آخرین پست اینستاگرامی، ساعاتی قبل(شنبه) ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد. بنابراین کنسرت ونکوور (۹ و ۱۰ سپتامبر) و کلگری (۱۱ سپتامبر) طبق برنامه انجام خواهد شد، متأسفانه امکان اجرای برنامه در تورنتو و مونترال از دست رفت و لاجرم طبق اطلاع‌رسانی قبلی کنسرت تورنتو و مونترال به ماه ژانویه موکول می‌شود. تاریخ دقیق اجراهای تورنتو و مونترال به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیت تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد.» نکات بیشتر را می‌توانید با مراجعه به صفحه این هنرمند بخوانید.

یوسف علیخانی، نویسنده و مدیر انتشارات آموت در استوری خود مطلبی از صفحه یکی از خوانندگان آثارش را بازنشر کرده که در آن چند سطری از کتاب «زاهو» نوشته علیخانی منتشر شده است، در این پست آمده: «گاهی آدم فکر می‌کند این قدم را که برمی‌دارد قدمی نیست که اولین بار است برمی‌دارد. حس می‌کند این قدم قبلاً برداشته شده و فقط او ادا درمی‌آورد و جا پای قدیمی می‌گذارد که پیش از او، دیگری در روشنایی برداشته و حالا که هوا تاریک شده، او هم قدم‌اش گام برمی‌دارد.»

علی محمد مؤدب، نویسنده و شاعر مطلبی از صفحه یوسفعلی میرشکاک، شاعر را بازنشر کرده، میرشکاک با انتشار تصویری از زنده‌یاد ابتهاج چند سطری درباره او نوشته، در بخشی از این مطلب آمده:«اکنون آنچه محل تأمل است این است که ابتهاج از موسیقی چه می‌خواست و در آن چه یافته بود؟ ابتهاج در گریز از نیست انگاری به دامان موسیقی پناه برده بود که همزاد غزلسرایی است. اصلاً فاصله گرفتن ابتهاج از شعر نیمایی و روز به روز استغراق بیشتر در تغزل در راستای همین گریز از نیست انگاری بود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7996/24/625573/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها