نسخه Pdf
ایران عصر


ورود بازرس کل لرستان به مشکلات فنی آزاد راه خرم‌آباد- اراک

یک آزاد راه در نقطه کور


ایران زمین - آزاد راه 134 کیلومتری خرم آباد - اراک هر چند امکان دسترسی آزادراهی اراک- سلفچگان- ساوه و خرم‌آباد- پل زال را برقرار می‌کند اما رانند گانی که وارد این آزاد راه می‌شوند، خود از دسترس شبکه تلفن همراه خارج می‌شوند. وجود مشکلات فنی در آزادراه خرم‌آباد- اراک منجر به ورود بازرس کل لرستان برای پیگیری این موضوع شد و حالا متولیان وعده یک‌ماهه را برای رفع نواقص آن داده‌اند.
به گزارش مهر «سعید رازانی» مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به پیگیری‌های سازمان بازرسی استان در راستای رفع مشکلات فنی آزاد راه خرم آباد - اراک اظهار داشت: در این آزاد راه شاهد مشکلات فنی از جمله مربوط به دوربین‌های کنترل سرعت، علائم راهنمایی و رانندگی، عدم تعریض بخش‌هایی از مسیر و… هستیم.
وی با تأکید بر اینکه قرار شده با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی، این مشکلات فنی مربوط به آزاد راه، ظرف حداکثر یک ماه رفع شوند افزود: در این راستا باید نسبت به نصب علائم راهنمایی و رانندگی با نظر پلیس در این آزاد راه اقدام شود.
همچنین احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز یکی از مشکلات در این زمینه را وضعیت آنتن دهی در جاده‌ها و خصوصاً آزادراه‌ها که از نقاط مهم و اساسی استان هستند عنوان کرد.
وی با انتقاد از وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه در آزادراه‌ها گفت: بنا بود با توجه به‌ضرورت در مسیر آزادراه خرم آباد-اراک یک سایت ایجاد شود که در جلسه‌ای تصویب شد با همکاری شرکت توزیع برق استان و شرکت ارتباطات سیار در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این سایت احداث شود تا آنتن دهی در طول مسیر پوشش بهتر و بیشتری داشته باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8016/16/628333/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها